pátek 24. června 2016

Washi záložky


Jsem malinko knižní barbar :-/
Ještě do nedávna jsem si totiž značila místo, kde jsem v knížce skončila, tím, že jsem prostě ohnula roh listu...

Já vím, knihy, taková vzácnost a já je takhle ničím...
Omlouvá mě snad jen to, že jsem si své viny vědoma a že jsem se svůj zlozvyk rozhodla odbourat.

Jak?
Vyrobila jsem si záložky :-)


Tohle tvoření je hračka.
Hravě zvládnou i děti.

Potřebujete:
  • obálku
  • washi pásky
  • nůžky




Základem záložek je "růžek" z papíru.

Origamisti si složí růžek z listu papíru.
My méně zruční a více líní si prostě odstřihneme růžek obálky :-)

Výhodou růžku totiž je, že padne na jakýkoliv jiný růžek, tedy i růžek listu v knize.
To je co? :-)))

Pak vezmeme jakoukoliv washi pásku.

Předpokládám, že nemusím vysvětlovat, co to washi pásky jsou.
Dnes, dle mého, hooodně rozšířený hit, použitelný na spoooustu věcí.
Kdo neví, googlí :-)

Pak už jen stačí páskou růžek řádně vyzdobit a parádní záložka je na světě :-)









Přeji krásné tvoření!


Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Super nápad, musíme vyskúšať :-)
    Ja si do kníh dávam väčšinou obal z čokolády(ten papierový), keď je dobrá ...
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.