čtvrtek 16. června 2016

Kamarádka s dobrým srdcem


Dnes ráno jsem si na Facebooku přečetla tenhle status jedné mé kamarádky:
(s jejím dovolením kopíruji)

"  Už přes tři roky jsem doma na rodičovské…je to sice dovolena, ale i tak jsem cítila potřebu „vypnout“ a tak jsem si nakoupila korálky a začala vyrábět náramky pro sebe a kamarády. Můj manžel neskrýval zklamání, že nerelaxuji a „nevypínám“ třeba vařením nebo zvelebováním (rozuměj úklidem) našeho bytu a tak jsem přemýšlela, jak tomu "nesmyslu dat nějaký smysl". Napadlo mě, že bych mohla každému z vás vyrobit náramek podle vašeho přání, za to, že byste vy poslali jakoukoliv částku na podporu někoho, kdo to skutečně potřebuje.
Touto cestou bych chtěla alespoň trochu pomoc Honzíkovi a jeho mamince. Honzík by měl v září nastoupit do první třídy, sám se ale teď bohužel ani neposadí, neleze, nechodí. Po změně medikace má denně minimálně 10 epileptických záchvatů, což je jak pro něj tak pro jeho rodiče strašně psychicky a fyzicky vyčerpávající a ubíjicí. Minulý rok se Honzíkovi narodil bratříček Filípek, Honzík na Filípka krásně reaguje, tak všichni doufáme, že Filípek pomůže k dalšímu rozvoji a k zlepšení Honzíka a že si jednou spolu budou hrát, tak jak by si bráškové hrát měli. Musí to byt strašný pro jeho maminku. Člověk, který to nezažil, si to ani neumí představit a ani si to představovat nechceme. Stěžujeme si, trápíme se, kvůli maličkostem a řešíme nesmysly, do chvíle, kdy nás zasáhne podobný příběh, a my si uvědomíme, že jsou tu jiní, co skutečně potřebují pomoc.
Chcete-li Honzíkovi a jeho mamince alespoň trochu finančně pomoci, stačí, když mi do zprávy pošlete potvrzení, fotku, print screen, prostě cokoliv, kde bude vidět, že jste na číslo účtu 2000388892/2010 poslali jakoukoliv částku a do zprávy pro příjemce jste napsali „náramek“ a já vám za vaší dobrotu vyrobím náramek, na jakém se domluvíme.
Jedná se o transparentní účet, který je veden na jméno maminky Honzíka, přidávám prolink https://www.fio.cz/ib2/transparent?a=2000388892 . Pohyby na účtu může každý sledovat. Příspěvky z tohoto účtu jsou využívány výhradně na potřeby Honzíka - na pomůcky a léčebné pobyty, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění. Díky za Vás čas, za sdílení a za to, že pomůžete. A tady je celý příběh Honzíka http://www.vicka.g6.cz/  "




Úplně mě to dojalo.

Daria, autorka statusu, je vážně člověk se srdcem na pravém místě.
Honzíkovu rodinu osobně nezná, jen jí její příběh nějak chytnul za to její velké srdce.
Možná proto, že je sama maminkou dvou chlapečků.
Rozhodla se tedy pomoc.
Jen tak...

Ne, že bych chtěla být škodolibá.
Vím že času s dvěma dětmi není moc nazbyt.
Ale i tak bych si přála, aby ho teď Daria měla ještě o trochu míň, protože se jí objednávky na náramky jen pohrnou.

Já svůj příkaz k úhradě právě zadala.

A co Vy?
Nechtěli byste také náramek, který má smysl?
Náramek, který Vám bude připomínat, že díky Vám se má někdo, kdo to nemá vůbec lehké, alespoň o malilinko lépe.


Objednávat můžete na tomto mailu:
daria.hudeckova@seznam.cz


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.