neděle 5. června 2016

Medvídková deka a batůžek


Celý týden mě v práci rádio varuje před bouřkami a přívalovými dešti.
A u nás stále nic...
Až včera. 

A samozřejmě si to počasí perfektně načasovalo, přesně dle zákona schválnosti.

Déšť, no spíš MEGA průtrž, se totiž spustila přesně ve chvíli, kdy jsme se chystali na dětský den, kde měla mít Barborka vystoupení se svým kroužkem "Cvičení pro radost"...

Vystoupení se zrušilo, návštěva dětského dne se nekonala... :-(
Moc nás to mrzelo, těšili jsme se...

Už to vypadalo na zkaženou sobotu, ale nakonec ten déšť, Barborka jdoucí ke kamarádce na návštěvu a spící Štěpa způsobili, že jsem měla úúúúplně volné pozdní odpoledne a mohla jsem se vrhnout na tuhle deku.



Když jsem na Metráž Miruž zahlédla tento panel, moje srdce zaplesalo.

Ilustrátorka Stacey Yacula, která je autorkou motivu, je totiž moje velká oblíbenkyně.
Její ilustrace jsou snové, něžné, roztomilé, mají duši...
(Omrknout je můžete třeba TADY na Pinterestu.)

Že se dostaly i na látky vím, ale že je seženu i tady v Čechách, to mě tedy opravdu překvapilo.

Už jsem Vám tady na blogu představovala kapsář pro Štěpánka do školky (KLIK), který vznikl také z medvídků. Ty stále můžete na Miruš zakoupit (TADY), mají je i v hnědé.

U panelu jsem ale nějak tušila, že se po něm jen zapráší.
A taky že jo... 
Už je vyprodaný :-/
Ještě, že jsem si koupila dva!

Je totiž vážně úžasný. 
Barvy daleko hezčí v reálu, než na obrázku, příjemný materiál.






Původně jsem si říkala, že obrázky asi rozstříhám a ušiji z nich třeba nějaké kabelky nebo tak...
Ale co s pěti téměř stejnými kabelkami...

Panel má prostě své kouzlo tak, jak je, pěkně pohromadě.
Hned se mi tedy v hlavě uhnízdil nápad na deku.
A díky panelu byla téměř bez práce.

Stačilo sešít látku s fleecem a bylo to!
Ještě jsem tedy prošila všechny ty červené linky, aby deka pěkně držela pohromadě.





Ze zbytku látky, který jsem nezpracovala při šití kapsáře, 
jsem ještě spíchla baťůžek a dáreček pro jednoho malého rošťáka 
(zatím nebudu prozrazovat konkrétně pro kterého, je to překvapení
je na světě.



Z druhého panelu spíchnu stejnou deku asi pro Štěpánka.
Nebo možná obdaruji někoho dalšího...







Kdo by si chtěl připomenout, jak postupuji při šití deky, může TADY.

A TADY zase najdete postup, jak ušít batůžek :-)


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Pekný deň,
    tá deka aj vrecko sú nádherné, krásna látka aj prevedenie. To bude ale radosti.
    Snáď tak raz budem vedieť šiť aj ja...
    Prajem vám krásny zvyšok víkendu,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc Vám děkuji za milá slova, ale na tomto šití, především té deky, opravdu nic není. Řekla bych projekt pro začátečníka. Člověk nemusí sešívat žádné čtverce, jako u dek, které jsem dělala předtím, jde jen o to sešít chlupatinu s panelem :-) Já opravdu nejsem žádná extra švadlenka, na mou úroveň se dostanete snadno :-))

      Vymazat
    2. No, tak to si nemyslím... :-) snáď raz to zvládnem. A kľudne mi môžete tykať.
      Pekný večer,
      A.

      Vymazat
    3. Tak tykačka :-) Já to taky radši ;-) Já jsem Jája, těší mě :-))) A zdravím na Slovensko, jsem totiž Českoslovenka, mamina je ze Žiliny, tak tam mám půlku rodiny :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.