neděle 14. ledna 2018

Lochta a její (nejen) batohy

Dneska je to o mém narozeninovém dárku.

Přetlak článků, který mám v hlavě a vánoční blázinec způsobili, 
že je to trochu se zpožděním (narozeniny jsem měla na konci října
ale důležité je, že je to KONEČNĚ tady, 
protože o Lochtě prostě musíte vědět.

Mladá trojnásobná maminka Barča, 
která se pod touto značkou skrývá, 
je totiž velice šikovná švadlenka, tvořící úžasné obaly na knížky, 
toaletky, peněženky, hračky pro děti, kabelky, 
ale především ORIGINÁLNÍ BATOHY
které si ukradly mé srdce!!!

Takže když jsem k narozeninám dostala od mého muže 
poukázku na batoh od Lochty dle vlastního výběru látek
málem jsem si štěstím cvrkla do gatěk :-)))

I ta poukázka byla tak neuvěřitelně originální 
a mě strašně štve, že se mi někde ztratila 
(podezřívám děti, jak jinak).
Na konci článku jsem si ale půjčila pár fotek přímo od Barči, 
abyste je mohli omrknout.

Možnost vybrat si vlastní skladbu látek, to je něco na mě...
Jsem strašně nerozhodná, 
jak mám na výběr třeba i jen z dvou možností, je to problém.
A to mi Barča poslala odkaz 
na úžasný obchod s látkami a dala volnou ruku.
Strávila jsem nad výběrem snad hodiny.

Nakonec mi jednoho dne, kdy jsem stále ještě tápala, 
Barča napsala, že ulovila tyhle zajíce, 
jestli by se mi nááááhodou třeba nelíbily 
a mě se nelíbily, já si je rovnou ZAMILOVALA!!!!

Takže se ukázalo, 
že ač jsme se s Barčou naživo viděly do té doby jen jednou, 
a to asi na 5 minut na Flerjarmarku, 
a jinak se známe jen virtuálně přes své blogy, 
má mě přečtenou! 

A tak vznikl tento krasavec, 
který mě od té doby provází téměř na každém kroku. 
Kabelky už vlastně vůbec nenosím.
Batoh je totiž nejen úžasný na pohled, ale i děsně praktický!
Pojme pořádnou nálož všech nezbytných věcí, 
které ženská a máma v jednom potřebuje 
a ještě máte obě ruce volné!

Všechny švy jsou jako podle pravítka
- podezřívám Lochtu, že to snad šila pod mikroskopem -
uvnitř praktické přihrádky, 
navrchu ještě praktičtější kapsička na mobil...

No je to DOKONALOST!!!!






















Jako bonus jsem ještě od Barči dostala 
malou toaletku, mám jí na doklady :-)





A tady ještě zmíněné dárkové poukázky:



Ze zdánlivě obyčejného čtverečku látky
Barča vykouzlí dáreček 
a ještě poukázku doplní vlastnoručně psaným textem...
No nádhera! Za mě prostě originalita a osobitost!

Jak jsem zmiňovala na začátku článku, 
fotky jsem si půjčila od Barči z jejího BLOGU
který všem také vřele doporučuji!
Jsou to upřímně psané postřehy ze života, 
plné šití, tvoření a dětí...

A kromě blogu určitě omrkněte i "LOCHTA SHOP" na Fléru ;-)
Který nabízí nejen dokonalé zpracování, 
ale především originalitu a úžasné látky!!!





Baru, chtěla jsem Ti tímto článkem moc poděkovat!
Za trpělivost s mým tápáním v látkách, 
za dokonalé provedení, za bonusový dárek v podobě toaletky,
no prostě za všechno.
Díky tobě jsem dostala úžasný narozeninový dárek, 
který mě jen tak neomrzí.


Vaše Lady Tattooch


16 komentářů:

  1. Souhlasím, Barča je skvělá! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za odkaz na blog, o kterém jsem neměla tušení a taky bych ráda, pokud by to šlo, odkaz na ty látky. Sháním nějaké pěkné, něco jsem našla, ale kdyby byl ještě nějaký tip, budu ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se Barča nebude zlobit, když prozradím, že zajíce jsou z Šití Nití. Jinak ještě látky kupuji na Moje Látky, Metráž Miruš nebo Dům Látek :-)

      Vymazat
  3. Jančo, teď jsem si teda málem cvrkla do gatěk já! Takováhle recenze - moc díík! Já z toho fakt nemůžu - fakt píšeš o batohu ode mě? :) A ty fotky, ty jsou! Se můžu jít zahrabat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný zahrabávání!!! Pěkně sednout ke stroji a šít a šít a šít (nejen) batohy!!! V tom jsi totiž NEJLEPŠÍ !!!!

      Vymazat
  4. No jezusu, tak já asi budu závidět. A ti ušáci jsou boží, ty já tajně miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcela Nordic Passion15. ledna 2018 v 20:13

    Výstavní kousek! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za odkaz na super blog, moc pěkné čtení, a batoh luxusní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Vám Lochta taky líbí, je to sympaťanda :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.