pondělí 30. listopadu 2015

Kronika jedné babičky...


Dnes mám pro Vás jeden tip na vánoční dárek.
Je to ale vlastně takový dárek - nedárek, protože Vy ho dáte, obdarovaný ho v podstatě vyrobí a vrátí Vám ho :-)

Jedná se o knížku Babičko, vyprávěj.

A v čem spočívá její kouzlo?
Právě v tom, že knihu napíše sama Vaše babička.
Bude to soupis jejích vzpomínek na dětství, na své rodiče a prarodiče, na manžela, na své děti, na školní roky i na léta pracovní...

Kniha je rozdělena do několika kapitol a babičky se můžou rozepsat na dané téma, popř. do knížky vlípnout i nějakou tu fotografii, místa je v ní dost...

Když jsem loni tuhle knížku zahlédla poprvé, hned mě napadlo, že je veliká škoda, že já takovou nemám o svých babičkách :-(
Ani jedna z mých babiček už není mezi námi, takže jejich vzpomínky už bohužel zaznamenat nepůjdou.
Nemůžu ale dopustit, aby na tom byly moje děti jednou stejně.
A nejen moje děti, i já sama si moc ráda přečtu něco ze života mojí maminky.
A věřím, že bavit se při psaní bude i ona.
Kniha se ptá na témata dávná, která člověk denně v hlavě neprobírá, tak si aspoň pěně zavzpomíná.









Kniha existuje samozřejmě i ve verzi pro dědečky s názvem Dědečku, vyprávěj a také můžete sehnat i knihu, která pomůže zaznamenat rodinné recepty, kuchařské tradice, zkušenosti a tipy.
Ta se jmenuje Maminko, vyprávěj o vaření.
Navíc babička a dědeček se dají koupit i ve slovenštině :-)

Původně jsme myslela, že udělá naší babičce ( a hlavně tedy nám) radost pod stromečkem.
Ale máme teď babičku v lázních, kde jsou trochu dlouhé večery, tak jsme dárek předali předčasně a doufáme, že babička už po večerech pilně vyplňuje :-)



Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.