čtvrtek 29. ledna 2015

Dieta - 2. jídelníček


Tak po delší době opět příspěvek.
 Trochu teď u nás doma všichni bojujeme s chřipkou - bohužel chřipka vyhrává :-( , tak jsem se k blogu nedostala tak často.

Máme tu druhý jídelníček, tedy trocha inspirace pro ty, co vyhlásili válku svým špíčkům :-)
Pokud někdo nezaznamenal proč tu straším s dietou, vše se dočtete TADY.



  • SNÍDANĚ (připomínám, že by měla být do hodiny od probuzení)

Ovesná kaše = 60g ovesných vloček + 250ml mléka + med  + skořice

Je to asi moje nejoblíbenější snídaně, ale nedělám si jí až tak často, protože je malinko náročnější na čas, ale jako tak hrozné to zase není :-)
Takže ovesné vločky zaliji mlékem (já dávám polotučné, můžete samozřejmě zvolit i nízkotučné) a vařím. Chce to stále míchat, aby se to nepřichytlo. Než se ze směsi stane taková ta slizká kaše trvá to cca 10 min. Nakonec osladím lžičkou medu a posypu trochou skořice, můžete doplnit ovocem - VYNIKAJÍCÍ!



  • SVAČINA

          1 banán



  • OBĚD

Kuřecí maso na šťávě + rýže = 150g kuřecího masa + 50g rýže + zelenina

Na lžičce oleje (já používám řepkový) osmahnu jednu menší cibulku a kuřecí maso, můžete přidat i nějakou zeleninu. Podleji trochu vodou, nebo zeleninovým vývarem, osolím, přidám trochu sojové omáčky a nechám dusit. Pak malinko zasypu Solamilem, aby se mi to zahustilo a podávám s rýží.



  • SVAČINA

Mozzarella light + 3 plátky knackebrotu + 1 ks zeleniny



  • VEČEŘE

Aljašská treska + kuskus se zeleninou = 150g aljašské tresky + 35g celozrnného kuskusu.

Tresku nasolím a jemně posypu kmínem a paprikou a dám nasucho péct na pečící papír do trouby. Po upečení podávám s kuskusem. Ten připravuji tak, že ho společně se zeleninou (obvykle nějakou mraženou směsí) uvařím v zeleninovém vývaru a scedím.



  • DRUHÁ VEČEŘE (max. hodinu před spaním)

Obložený šunkovo-sýrový talíř = 50g šunky (min 90% masa) + 50g tvrdého sýra 20% + 200g zeleniny


Nezapomeňte na pitný režim a taky na hrstku (30 - 40g) ořechů!!!

Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat