neděle 20. října 2019

Podzim je láska ...


... a VELKÁ !!!

Miluji na něm snad všechno.

Miluji ty barvy, tu vůni i atmosféru, kterou s sebou přináší.
Miluji houby, kterými zásobí lesy, jedlé kaštany i chladná rána.
Miluji svůj chlupatý župan a teplé papuče, 
 zahřívají tělo, které si na chladnější období teprve zvyká.
Miluji čaje, které jsou u mě přes léto téměř pasé.
 Miluji i ten zářijový chaos způsobený návratem dětí do školy/školky, 
protože po rozverném létě dává podzim věcem zase nějaký řád.
Miluji vonné svíčky, které mi tu po večerech plápolají.
Miluji tu nekonečnou rozmanitost okrasných dýní.
Miluji aroma lampy i dlouhé koupele v horké vaně.
Miluji zemité tóny, kterých je podzim plný.
Miluji dlouhé kabáty, teplé svetry a kotníčkové boty.
Miluji k podzimu patřící vřesy a chryzantémy.
Miluji velké šály.
Miluji chlupatou deku, kterou si zase po létě můžu dát pod peřinu, aby mě po nocích hřála.
Miluji podzimní dekorace i lisování barevných lístků.
A v neposlední řadě miluji, jak je podzim fotogenický.

Nevím, jestli je to tím, že jsem se na podzim narodila a tudíž k podzimu tak nějak patřím, ale je mi teď prostě dobře na duši...
































Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Podzimní měsíce jsou krásné, když má člověk čas na to, aby si je užil. Já mám letos nástup do podzimu trochu hektický. Firma Pramos nám dělá nová plastová okna, tak to u nás vypadá jako po výbuchu a já jen lítám s hadrem a utírám prach. :) Ale co se dá dělat. Snad si to o to více užiju, až se všechno zbarví všemi různými barvami a já zase vyrazím do přírody. :) Slíbila jsem synovi, že budeme dělat postavičky z kaštanů, tak mu to chci splnit. :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.