sobota 27. května 2017

Nový mazel doma!

Není řeč o novém zvířátku nebo snad o novém chlapovi.
I když chlap v tom trochu prsty má.

Mám totiž to veliké štěstí, že mám muže, který rád plní mé sny.
Nejedná se totiž obvykle o úplně levné záležitosti
a tím, že nechci plýtvat rodinným rozpočet takhle čistě pro sebe,
dlouho o věcech sním, mluvím, těším se na ně, 
ale k samotné koupi se většinou neodhodlám.

A pak přijde on, mého srdce šampión 
a sny se začnou měnit v realitu.

Před časem to byl nový foťák, 
kterým mě obdaroval 
posunul mě tak v mé fotovášni zase o kus dál.
A teď je to overlock, 
který myslím přinese nový rozměr pro změnu do mého šití :-)

Přála jsem si ho stráááááášně moc, spoléhala na Ježíška
a mám Vánoce už takhle na konci května!
Děkuji Ti, lásko!


Dlouho jsem přemýšlela o značce, 
až nakonec vyhrál Brother.
Konkrétně model 2104D,
ke kterému jsem si ještě přikoupila přihrádku na odřezky.
Tu doporučuji, jinak máte kousky látek a nití všude...





Objednávala jsem u pana Hoškacož je člověk, 
kterého jistě zná každá švadlenka navštěvující Facebookové "Šikulíky".
Velice milý a ochotný pán, 
který rád poradí a trpělivě odpoví na všetečné otázky ;-)

Poprosila jsem ho, zda by mi stroj mohl poslat rovnou navlečený.
Zvolila jsem neutrální sv.šedé nitě, 
které budu používat na šití jak světlých, tak tmavých látek,
protože jsem poseroutka a převlékání nití se bojím, jak čert kříže.

No uznejte (viz foto níže) - vypadá to hrozivě!!!

I když je mi jasné, že dřív nebo později to přijde 
a já se s tím budu muset poprat...






Zatím se ve všech těch kolečkách moc neorientuji.
Stroj přišel nejen navlečený, ale asi i seřízený, 
protože šije pěkně a steh vypadá, tak jak má.
Snad mu to dlouho vydrží, 
protože nejen navlečení, ale i nastavení napětí nití
je tak trochu na vyšší dívčí :-)



Každopádně už mám na něm skoro došité letní šatičky pro mou maličkost,
a řeknu Vám, tohle šití, to je jiný kafe!

Ano, i na obyč stroji se dá v pohodě 
ušít něco z úpletu, teplákoviny či jiné pružné látky.
Ale trvá to, člověk se s tím víc nadře 
a navíc, z rubové části to nevypadá pěkně.

Na "overločku" je to fikot 
a výsledek pomalu jak z profi salónu ;-))))

No mé nadšení nebere konce!


Těším se na nové kousky, které zpod stroje vylezou, 
a kterými se Vám moc ráda pochlubím opět tady na blogu ;-)


Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

  1. Dobrý den, předně musím pochválit Váš blog, kam se moc ráda a často vracím. K novému mazlíkovi gratuluji. Sama šiju na overlocku už dlouho, ale ne tak dlouho abych si nepamatovala tu dřinu na rovnostehu. Přeji mnoho spokojených našlapaných kilometrů a těším se na nové příspěvky. S overlockem se totiž otvírá nový šicí level. Šití zdar. Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, moc děkuji za milá slova! Také myslím, že teď teprve začne ten pravý šicí život :-))) Jen toho navlékání nití se bojím :-) Ale bude to asi o cviku ;-) Mějte se!

      Vymazat
  2. Nádherný overlock, prajem krásne chvíle pri šití a teším sa na vecičky. Nech Ti dobre slúži a robí radosť. Je super mať manžela, ktorý Ti rád splní sny...aj môj je taký :-)
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. no to je monstrum :D Manžel je skvělý :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.