pondělí 8. května 2017

Drobné radosti


Ještě, že už mi skončila všechna ta školení v Pardubicích.

Vyskytovala jsem se totiž 
nebezpečně blízko a nebezpečně často 
mým obchodním srdcovým záležitostem, 
jako je Pepco, KIK, Nanu Nana, Indecor apod : -)

Pořídila jsem tak spoustu drobných radostí, 
o které se s Vámi dnes podělím.




Sklenice se zaklapávacími víčky 
a k nim skvěle ladící hrnečky 
jsem pořídila v Pepcu.
Cena 29,- u obou kousků je opravdu sympatická :-)

Parádně je doplňují pruhovaná brčka, 
která jsou z eBay (KLIK).



ZAJEČÍ POLŠTÁŘKY 
opět Pepco (59,-/ks).

Skvěle ladí s naším šedým gaučem
a děti jsou z nich samozřejmě paf.
No nejen děti, 
já bych je taky nejradši umuchala, 
jak jsou rozkošní :-)



VOSKY DO AROMALAMPY

S nimi je život prostě voňavější.

Tentokrát jsem vzala i květinové, 
ty mám ale ráda jen tak na chvilku.
Za to vůně vypraného prádla?
Tak tu můžu pořád...

Pořídila jsem v Indecor.



PAPÍROVÉ NÁDOBÍ

Počasí konečně přeje pobytu na zahradě 
a tam je využívám moc ráda.
Navíc v mé oblíbené barvě a ještě s puntíky, 
no ty jsem v Pepcu prostě nemohla nechat :-)))
(10 ks/ 25,-)




SKLENICE

A když člověk zatouží po něčem bytelnějším, 
než je papírové nádobí,
je verze s víčkem, 
která se při převrhnutím hned nevylije, 
naprosto ideální!

Tyhle super skleněné kousky jsem ulovila opět v Indecor.



PIKNIKOVÁ PODLOŽKA

A tady jeden praktický kousek na letní pikniky.
Je voděodolný, takže se můžete vyvalit i na vlhčí trávu
a až "dopiknikujete" podložku sbalíte do malé taštičky :-) 

Tuhle neobvyklou kabelu seženete v Pepcu.



SVÍTÍCÍ KOULE

Tyhle svítící koule už jsou starší záležitost.
Opět Pepco, ale už je nemají.
Ale obvykle v jejich nabídce seženete jiné.

Jarní mentolově-růžové jsem přestěhovala k dětem do pokojíku 
a v obýváku nám teď kralují tyhle černobíle krasavice.



PROVÁZKY

Super na omotání dárečků.
S obyčejným balícím papírem 
vykouzlí krásné jednoduché balení.

Špulka s 10m je za 30,- a seženete je v Nanu Nana.
Mají různé barvy.



LAMPIČKA

Barevně přesně do našeho pokojíku.
Ideální světýlko na usínání.

Pepco, kde jsem kupovala, 
nabízí spoooustu "kloboučků".
Takže stačí koupit spodek 
a pak už můžete vršky dokupovat 
dle nálady a potřeby :-)




No a v neposlední řadě mi minulý týden 
udělal radost i nový katalog H&M.


Vaše Lady Tattooch

7 komentářů:

  1. Super, já se musím krotit a do Pepca až po stěhování :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se také musím už krotit... Ceny tam teda neskutečné, ale i tak... Ještě, že není Pepco v Hlinsku :-)))

      Vymazat
  2. V Pardubicích bývám často, takže Nanu Nana nebo Indecor mi neunikne, občas zajdu i do Kiku, ale v Pepcu jsem ještě nebyla. Krásné nákupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to musíte určitě napravit! Já vřele DOPORUČUJI! Za mě je Pepco ze všech mých oblíbených ten NEJ! Jednak se teda přesně trefuje do mého vkusu a jednak je opravdu levný. Jelikož já ráda dekorace stále a často měním, drahé doplňky nejsou nic pro mě. Potřebuji něco levnějšího, u čeho mi není líto, že to za pár týdnů nahradím zase něčím novým ;-)

      Vymazat
  3. Ty polštářky jsou úžasné, ale u nás v Pepcu jsem je neviděla :( Škoda, hned bych si koupila :D Doufám, že se tu objeví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné drobnosti, občas navštívim i ja niektorý z uvedených obchodov, ale nie som si istá, či máme Nanu Nana... asi ani nie. Páči sa mi tá lampička a veľa iného :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.