pondělí 15. května 2017

Baajo Decor


Dnes Vám představím další kamarádku, 
která se toho nebála a vydala se nelehkou cestou, 
kterou obživa ruční výrobou zcela jistě je!

Ivča každý den vymýšlí a vyrábí 
inspirativní kousky ze světa bytových doplňků,
plete a háčkuje jako o život,
aby dala život rozkošným pufům, 
polštářům, stoličkám, vázám či košům.

Vyžívá se v dokonalém zpracování a neexistuje pro ni nic, 
co by svými jehlicemi a háčkem nezvládla ztvárnit!

A to co ztvárňuje, to je opravdu dokonalost sama.


Jelikož jsem byla požádána, 
abych pár jejích kousků nafotila,
měla jsem možnost si je pěkně zblízka "proklepnout".

To víte, zrcadlovku jen tak neošálíte, 
lezou mi z ní fotky v megavelikostech 
a na těch člověk odhalí i pidi nedokonalost.

A já vám slavnostně přísahám, nenašla jsem tam ani jednu.

Každý kus je originál a má vždy "háčkopis" dané pletařky.
A Ivanky háčkopis je opravdu krasopis!

Takže tady pár fotek, 
jak to háčkovaným dílům sluší u nás doma.

















A na fotky níže mi interiér zapůjčila kamarádka Krystýna.
Moc jí děkuji, že jsem mohla pufíky a spol. 
zachytit i v jejich útulném domově :-)

















Pokud nemáte program na tento víkend,
jste pražští nebo se do Prahy chystáte na výlet, 
můžete Baajo kousky okouknout, 
objednat či případně zakoupit 
na jarním Lemarketu v pražském Mánesu.

Najdete je samozřejmě také na FCB
a kupovat můžete na jejich stránkách Baajo Decor
kde naleznete nejen daleko více fotek, než v tomto článku,
ale čekají Vás tam i různé rady a typy na lepší bydlení. 



Mě tam zaujala jedna myšlenka:

"V několika posledních letech se všichni snaží vařit, správně nakupovat, poznat dobré jídlo od špatného a všemožně porozumět gastronomii. 
Všichni se učíme dobře jíst. Pojďme se také chvíli učit dobře bydlet! 
Vždyť pěkný, sladěný a útulný interiér, vytváří váš domov. 
A dobře bydlet je minimálně stejně důležité, jako dobře jíst..."

Tak s tím se ztotožňuji!

Takže jak říká Baajo Decor: 
"TVOŘTE PROSTOR KOLEM SEBE"!

Ivi, Tvému projektu 
přeji spoooustu spokojených zákazníků, kteří se budou rádi vracet
a Tobě ať Tě tvoření stále baví a jsi plná kreativních nápadů ;-)

Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.