pátek 5. srpna 2016

Polštářová válka ...


... u nás může klidně vypuknout.

Zásoby polštářů máme veliké.

Dnes Vám představím část z nich, kterou jsem oblékla do nového kabátku.

Látky jsem vybírala u mé oblíbené Miruš:
SRDCE bohužel už nemají ...




Obaly na polštáře šiji, dle mého, tím nejjednodušším způsobem.
Žádné zipy, knoflíky, suché zipy, nic..

Krásně je to ukázáno na TOMTO videu.







A níže ukázka v praxi.



Jen to trochu kazí náš "plesnivec"...
Tím plesnivcem myslím náš gauč, který je značně poznamenán faktem, že máme dvě malé děti.

Jídlo, pomalování centrofixem (ano samozřejmě tím nejtlustším) či vodovkami, polití vším možným, pošlapání,...
Tím vším si chudák prošel a je to na něm znát...

Tak aspoň ty polštáře jsem mu dopřála.

Je v plánu nový gauč (rozhodně tedy né oranžový, mám z té barvy osypky), ale ještě asi chvilku počkáme, až ta naše malá demoliční četa trochu povyroste :-)



Vaše Lady Tattooch

3 komentáře:

  1. Vankúšiky sú krásne, páči sa mi "sivá" farba. Aj u nás už ná gauč čo to za sebou, ale našťastie máme kožená, taký bežový a zatiaľ všetko z neho zišlo :-)
    Pekný deň!

    OdpovědětVymazat
  2. Pecka! Šiješ si i své ? A co ubrusy ? Já je teď objednávám, ale zajímají mě i zkušenosti.Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek je o šitých polštářích, takže ano, šiji si své :-) A ubrusy nepoužíváme, takže ty ne...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.