středa 14. ledna 2015

Moje fotopokusy - díl 1.

Nějak mě poslední dobou začalo bavit fotit.
Zřejmě to bude tím, že jsem se opět setkala se svou zrcadlovkou.

Ale od začátku - Jíra si, už je to pár let zpátky, zatoužil pořídit lepší foťák na focení tetování, aby to mělo trochu úroveň (i když člověk ve finále stejně zjistí, že lidé nejvíc hodnotí motiv, který tatér velice často ovlivnit nijak nemůže, než provedení...). Kamarád v té době prodával svou starou zrcadlovku, tak jsme se jí ujali.

Teda já byla proti. Přišlo mi to zbytečné, drahé atd... No jak jsem byla hloupá! 
Ještě, že mám manžela tvrdohlavce, co si jde za svým a na mé protesty nedbal :-)

Zrcadlovka tedy byla doma, já dělala, že neexistuje (zbytečný drahý krám) a Jíra si s ní fotil kérky. Jednou jsem ale potřebovala vyfotit nové výrobky, tak jsem si říkala, že jí dám šanci a zkusím jí.
No a bylo to tady! Láska jako trám!
Ty fotky (ta ostrost) byly prostě nádherné! Od té doby jsem výrobky nefotila ničím jiným.

Na focení dětí, mi ale pořád nejvíc vyhovoval malý foťáček, co se všude vejde, sbalím ho do kapsy a jdu. Až jednoho dne Jíra zjistil, že tetování vypadá líp na fotkách právě z tohoto malého skladného "nezrcadlovského" foťáčku (tetování je totiž po dodělání dost promazané, jak se v průběhu natírá vazelínou a nezdá se to, ale  není to jen tak, vyfotit takhle lesklou mastnou kůži a zrcadlovka, se svým citem pro detail se prostě na tohle neosvědčila, resp. s ní tohle vyfotit neumíme) a tak došlo k výměně. Prcek putoval do salonu a zrcadlovka ke mě:-)

Postupně se s ní tedy seznamuji a fotím. 
Je to už taková babička, mám Canon EOS 400D, objektiv EFS 18-55 mm. 
O fotoaparátech nevím opravdu vůůůbec nic, jsem embrio. 
Snažila jsem se poučit na různých diskuzních fórech. Ale připadá mi, že je řeč o jaderných hlavicích, nebo kvantové fyzice - úplně španělská vesnice to pro mě je... Na dotaz: "Jaký že ten můj foťák vlastně je?", se všichni usnesli, že prý nic moc, ale pro mě amatéra dostačující.
Kdyby mě to joooo chytlo, tak ho třeba časem "vytuním" nějakým lepším objektivem;-)

No a tohle jsou moje fotopokusy, dnes v hlavní roli Barborka :-)

















Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.