pátek 4. září 2015

Bezzubka

Předevčírem slavila svátek Adéla, a jelikož je to poměrně populární jméno, není divné, že i my jednu Adélku v rodině máme.
A protože se jedná o šestiletou parádnici, věděla jsem, že s nějakým tím šperkem nešlápnu vedle.
Jako dáreček, jsem jí tedy vyrobila sadu s její oblíbenou Bezzubkou.

Že Vám jméno Bezzubka nic neříká?
Já také nevěděla, o koho jde...
Zpočátku jsem si dokonce myslela, když Adélka o Bezzubce mluvila, že se jedná o nějakou její kamarádku, která, stejně jako ona, přišla o mléčné zoubky a netrpělivě čeká na ty "dospělácké" :-)

Omyl!
Jedná se o draka z pohádky "Jak vycvičit draka".
Tahle pohádka nás nějak minula, tak proto, ač matka dvou dětí, ta neznalost :-)


Neteřince jsem vyrobila čelenku, brož, přívěsek, sponku do vlasů a prstýnek.
Vše sladěno do jemné růžovo-šedé kombinace, vše okamínkované (já se do toho kamínkování prostě zamilovala :-))))
Tak snad s tím Adélka nadělá hodně parády!







Adélko, ještě jednou všechno nej, nej, nej!
Ať máš na tváři stále ten Tvůj krásný úsměv, ať se Ti líbí ve Tvé nové životní etapě školačky, ať nemáš žádné starosti a život Ti přináší jen samé radosti!

To Ti přeje teta Jája


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.