neděle 17. dubna 2022

DIY Vajíčka ubrouskovou metodou

 Mám pro Vás skvělý tip na originální velikonoční kraslice.


Vždycky se snažíme vymyslet něco originálního a ne vždycky nám to vyjde. Tahle metoda je ale už léty osvědčená, všemi jistě dobře známá a kdo s ubrousky už někdy tvořil jistě ví, že je až překvapivě efektivní.

Letos jsme nechtěli dělat žádné vyfouklé kraslice na památku, ale klasická vařená vajíčka, aby z nich měl koledník nejen estetický požitek, ale taky ten praktický v podobě nesmrtelné vaječné pomazánky. 


No jo, ale dejte si na něco, co má někdo konzumovat, lepidlo, potřebné k "ubrouskování". 
A pak jsem někde na Pinterestu nebo Instagramu zahlédla perfektní inspiraci, kde se místo lepidla používal vaječný bílek. A bylo rozhodnuto. Letos na velikonoce se bude ubrouskovat.

A to bych nebyla já, abych to nezdokumentovala...



Vajíčka jsem klasicky uvařila natvrdo. Do vody jsem přidala 5 lžic soli a 1 lžíci octa a ani jedno vajíčko mi neprasklo. A pak už jsem stačilo vystřihnout motiv z ubrousku, zanechat pouze tu horní vrstvu (obvykle jsou ubrousky 3 vrstvé) a motiv přiložený na vajíčko přetřít vaječným bílkem.








Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.