pondělí 1. prosince 2014

Kup měsíce - espresso hrnek Stelna

 Z téhle koupě jsem docela nadšená!
Ne že by se jednalo o nějaký speciální designový kousek, nebo že by snad hrneček sám od sebe vařil kávu nebo něco podobného, ALE...
  • má přesně takovou velikost jakou já potřebuji na svou kávu (23 cl)
  • ač to podle ouška nevypadá, tak se pěkně drží
  • je z poměrně pevného skla
  • ale hlavně - TA CENA - 7,- Kč / ks !!! - proto označuji za KUP MĚSÍCE :-)





Hrneček je z IKEI.
Já mám nejbližší Ikeu přes 100 km :-( Bohužel... I když možná dobře, mám pocit, že bych tam asi nechala majlant, kdybych jí měla na dosah :-)
Takže většinou se k jejich sortimentu dostanu tak nějak zprostředkovaně, když tam vyráží někdo ze známých.
Věci vybírám tedy z jejich stránek a kolikrát je to risk, jelikož si to nemůžu "ohmatat".
Do tohohle hrnečku jsem, právě kvůli jeho ceně, moc nadějí nevkládala a jsem mile překvapená.
Škoda, že jsem si nechala koupit je 4 ks...







Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.