čtvrtek 11. prosince 2014

Vánoční besídka a dárečky pro paní učitelky


Včera měla Barborka ve školce vánoční besídku.
A jak jinak - bylo to ÚÚÚŽASNÉ !!!

Účast byla hojná a tak jsem nelitovala, že jsme vyrazili o půl hodiny dřív - místo v první řadě,  a tím pádem luxusní výhled, jsem měla jistý :-)
Chvilku trvalo, než se všichni rodiče a ostatní příbuzenstvo naskládali do hlediště. 
Dětičky mezitím pohledem napjatě hledali svojí maminku a jakmile jí našly nastalo mávání jak o život: "Ahóóój mamíííí, tady jsem!" :-)

A pak to začalo - pásmo básniček, písniček a tanečků.
Šlo jim to vážně skvěle. Na všech bylo vidět, jak se snaží, pěkně  - a hlavně nahlas :-)))) - vyslovují, pohledem těkaly z paní učitelky, sloužící jako záchranný maják, když vypadlo nějaké to slovíčko z básničky, na maminky a tatínky, překontrolovat jestli pozorně sledují :-)

No a závěr mě úplně rozsekal!
Paní učitelky rozdaly dětem mikrofonky (vyrobené myslím z lepící pásky), zapnuly přehrávač, který spustil písničku Cesta (Kryštof ft. Tomáš Klus).
Tu písničku miluji samu o sobě, ale když jí zpívá partička tříletých dětí a mezi nimi je ještě to Vaše!
No to je pěkný nápor na emoce. Valily se mi slzy, jak hrachy.
Ještě teď, jak to píšu, se mi chce brečet dojetím :-)

Na úplný závěr zazvonil zvoneček, který měl být signálem pro děti, že si můžou jít ke stromečku pro dárek.
Bohužel některé děti si to vyložily jako signál, že jde čert, takže se jich pár se zděšením v očích rozbrečelo :-) 
Ale když viděly, že vzduch je čistý, bylo vše v pořádku.

Pak už se jen mlsalo cukroví a rozdávaly dárečky.
I my měli pro paní učitelky malou odměnu za tu jejich celoroční péči a lásku, kterou dětem dávají.
A protože Barunku učí dvě mladé slečny (přeci jen pro paní před důchodem by ty moje doplňky asi moc nebyly :-) ), rozhodla jsem se, že dárečky letos budou z mé dílny.
Tak snad jsem nešlápla vedle a paní učitelky tuhle parádu unosí :-))

Fotečky z besídky bohužel nemám, foťák měl manžel a celou dobu natáčel, tak alespoň pár fotek těch dárečků:







Každá dostala dvě kytičky, které se dají použít buď jako spona do vlasů, nebo jako brož, protože mají zespodu jak pinetku, tak brožový špendlíček.
A Aby pěkně ladily, ke každé kytičce jsem ještě vyrobila náušničky do barvy :-)


A dále každá jednu čelenku, také doplněnou o náušničky:








Ještě jsem do balíčku přiložila pár vonných svíček a medovou kostku do koupele.
Pak vše pěkně zabalit a je to!


Už teď se nemůžu dočkat Dne matek, kdy se bude opět "besídkovat" :-)

Vaše Lady Tattooch







Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.