neděle 7. října 2018

Pejsek a kočičky pro různé holčičky

Objímací kočku (KLIK) a objímacího pejska (KLIK
už z mého blogu znáte.

Díky jedné čtenářce, které jsem chtěla poslat odkaz na článek, 
kde píši o jejich zmenšené verzi, jsem si uvědomila, 
že takový článek na blogu vůbec není.

Fotky jsem měla připravené, 
jen k napsání článku nějak nedošlo...

No mozek byl opět někde na výletě :-)

! Tak dnes !


Tyhle mazlíky jsem šila začátkem léta, 
když Barča obrážela narozeninové oslavy svých spolužaček...

Vycházejí z modelu kočky a pejska, které jsem šila svým dětem, 
jen jsem je zmenšila do praktičtější velikosti. 
Jejich cca 50-ti cm výška z nich činí hračky, 
které se snadno sbalí na cesty 
a i v postýlce při spaní nezaberou tolik místa...








Každá kočka z mé dílny má v základní výbavě sukýnku.

Barborky nej kámoška Vikča také patřila vždy mezi gratulanty 
a tak její nejšikovnější maminka Kristýna
ušila kočičkám garderóbu a další originální dárek byl na světe!

Doufám, že obdarované holčičky byly spokojené.
Měly jak kočku, tak i kupu skvěle padnoucích oblečků k nim
a to je myslím pro malé slečny hodně vděčná kombinace.






A protože jedna z holčiček je spíš na pejsky než na kočičky,
vznikla i tahle psí slečna :-)











A tady naše dvě gratulantky vyrážející na party :-)


Snad se dárečky líbily.
I když je jejich šití trochu prplačka, 
moc mě bavilo vdechovat jim život :-)

Teď si jejich šití zase po čase zopakuji, 
protože se blíží Štěpovy narozky a zatoužil také po zmenšené verzi pejska 
a je mi jasné, že i Baru se bude dožadovat své mini kočky :-)


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.