neděle 14. října 2018

Lišky v lese...

Minulý víkend jsem na Instagramu slíbila, 
že se pochlubím svými výtvory z liškové látky,
která mě chytla za srdce.

Takže tak svědomitě činím a představuji Vám:
tepláčky, tričko, mikinu a čepici.

Na to, že jsem měla jen metr látky, je to myslím slušný výkon :-)

,

Tahle kapucatá mikina vychází se střihu MELIAN
a klokaní kapsa je půjčená ze střihu MINI MISSY/MISTER
Kupovala jsem ho ZDE.
Je tam sice o fous dražší, ale mám už s nákupem na tomto e-shopu zkušenosti, 
tak jsem šla na jistotu...

Jednou už jsem zde na blogu popisovala, jak takový nákup střihu zvládnout.
Neděste se cizího jazyka, nainstalujte překladač a směle do toho
TADY připomínám postup.

Střihy od této paní se šijí hezky.
Foto návod, který je doprovází, je srozumitelný 
a troufám si říct, že vše zvládnou i začátečníci.
Jen je potřeba dát pozor na velikost. 
Štěpa teď nosí vel. 116, šila jsem mu 128 a sedne mu přesně...
Její střihy je prostě potřeba vždy trochu zvětšit, 
v Německu to mají asi s číslováním trochu jinak...

Jinak tričko, tepláčky a čepice jsou podle "domácích" střihů, 
tedy podle nějakých námi již nošených kousků 
a vždy jen zvětšuji podle aktuální velikosti...
















Liščí látku seženete například na Látkobraní .



Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Nádherná látka, nádherné kúsky, všetko super, ale ten golier na mikine je topka :-) A malý model je fešák.
    Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, Aďka! Také jsem z té OBR kapuce nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jste kouzelnice šikovná a u Štěpánka obdivuji trpělivost při focení.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Jj, obě děti jsou zatím celkem ochotné nechat se vyfotit :-) Asi to bude tím tréninkem, co mají od narození :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.