pondělí 19. října 2015

Když Váš syn miluje vejce...


... není co řešit.

Ale od začátku.
Znáte Humpty Dumpty?
Ne?
Nedivím se Vám, obzvlášť pokud nemáte děti...

U nás není tohle vajíčko moc známe.
Ale stačí zadat jeho jméno na YouTube a hned jste doma :-)
Je to hlavní hrdina jedné anglické písničky, ve které se v podstatě zpívá o tom, že vajíčko jménem Humpty Dumpty sedělo na zdi, spadlo a žádný z královských koní a mužů ho nemohli dát dohromady.

No a Štěpánek tuhle písničku prostě miluje.
Jakmile něco, třeba i vzdáleně, připomíná vajíčko, hned je to Humpty Dumpty a hned jsou v jeho očích jiskřičky.

A jelikož se blíží jeho narozeniny (už za týden !!!), a jelikož se u nás žádný plyšák Humpty Dumpty sehnat nedá (aspoň mě se to nepodařilo), a jelikož jsem začala šít (KLIK), tak jsem mu ho vyrobila.


Prosím, přimhouřit oči!
Ušila jsem už sice Barborce netopýra (KLIK), ale ten byl z plsti, se kterou se poměrně snadno pracuje. Jen jsem jí přiložila na sebe a sešila.
Ale tady to už bylo o level výš.
Vše se šilo na ruby a musím říct, že jsem s tím chvilku docela bojovala.
Přijít na to, jak správně přišít nohy a ruce, aby po otočení na líc byly tam, kde být mají, mi chvilku dalo.
No začátečník, no...

Ale výsledek myslím celkem dobrý.
Humpty Dumpty bohužel v žádném videu, ani na obrázcích, nebývá moc velký fešák, tak jsem neměla moc inspirace.
DOUFÁM, že se to vajíčku alespoň trochu podobá a že se mě Štěpánek po rozbalení nezeptá: 
"Co to je?" :-D





A abych českým prodejcům nekřivdila, musím říct, že malé náznaky pronikání Humpty Dumpty na náš trh už tu jsou.
Sehnala jsem tuhle hru (KLIK).
Jde o to, že postavíte zeď z cihliček, na ní posadíte vajíčko a postupně cihličky odebíráte.
Prohrává ten, komu vajíčko spadne.
Trochu jako když hrajete "záchod" s kartami.
(pro mladší generaci - "záchod" je opravdu hra s kartami, nejsou to hrátky na toaletě, nebo nějaký druh fetiše :-))))


Tak ta snad také udělá malému oslavenci radost.
A už teď vím, že bavit bude i Baru, protože ta "záchod" naprosto zbožňuje ;-)

Jo a na dortu bude taky samozřejmě Humpty Dumpty ;-)
No bude to taková "vaječná" party.

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.