čtvrtek 29. října 2015

32

32 je číslo, které od dnešního rána charakterizuje můj věk.
A tak jsem si řekla, že na sebe prásknu 32 věcí.
O tom, že to není číslo malé svědčí fakt, že vymyslet jich tolik nebylo rozhodně snadné.
Ale dala jsem to :-)

Takže dnes čtení čistě o mě , proložené  mými fotkami.
No je to trošku (dobře dost) narcistický článek, já vím, ale tak když mám ty narozeniny ;-)



1) Jsem perfekcionista - je to teda docela peklo, chtít mít všechno dokonalé, vše stihnout, všem se zavděčit,... Obzvlášť když to většinou není dokonalé, v jedno kuse nestíhám a všem se rozhodně nezavděčím...

2) Mateřská dovolená je pro mě opravdu dovolenou - užívám si jí. Trochu se děsím návratu do práce. Pak to teprve bude nestíhačka. Ale teď myslím, že je to vážně pohoda. Určitě to bude tím, že obě naše děti jsou moc hodné.

3) Nerada vařím - ale...

4) Strašně ráda jím



5) Jsem noční tvor - večer vůbec nejsem unavená, mám nejvíc energie. Jít spát ve dvě až ve tři ráno je pro mě vlastně normálka... Ráno to pak ale stojí za to :-(

6) Z první vysoké mě vyhodili - a to hned po prvním semestru. Asi jsem nějak neunesla to, že se tam většinou nemuselo moc chodit (vždycky se našel někdo, kdo mě na docházkové listině podepsal), byla jsem najednou sama ve velkém městě a byla jsem pánem svého času... No, poučila jsem se, a stala se ze mě šprtka, další školu jsem dala s červeným diplomem...

7) Nemám ráda opalování - jednak mi nedělá dobře horko, a jednak se vždycky spálím (a to i namazaná "padesátkou" a pod slunečníkem).



8) Miluji Vánoce - hlavně teda tu přípravu na ně - zdobení, pečení, nakupování a balení dárků,... Když je pak po nich, je ve mě nějaké divné prázdno.

9) Jsem věčná dietářka - nejsem spokojená se svou postavou. Neříkám, že je to úplná tragédie, ALE pár kilíček dolů by to chtělo. S kamarádkou (viď, Olí) jsme schopné hodiny o dietách debatovat, povzbuzovat se, ale vydržet až do vytouženého cíle, už je trochu problém...



10) Jsem závislá na internetu - manželovi, který mě ze závislosti podezírá, bych to ale nikdy nepřiznala :-))

11) Nemám ráda čokoládu - to si dám radši slaninu ;-)

12) Když se chci opít, udělám to nejraději pomocí bílého rumu - hlavně Cuba Libre, to je moje ;-)



13) Nebýt Pinterestu, mám daleko více času - je to mor. Lovím tam inspiraci na tvoření, dekorování, bydlení, šití, no na všechno. Kdybych šla radši něco pořádného dělat, nebo spát...

14) Strašně moc bych chtěla umět zpívat - ale neumím :-(

15) Mám 3 piercingy v obličeji a 6 tetování - většinu tetoval a bodal můj manžel.

16) Neumím tančit - ale když jsem opilá, myslím si opak :-)

17) Na gymplu jsem chodila hodně (ale vážně hodně) za školu - rodiče se to ale nikdy nedozvěděli.



18) Koušu si nehty - je to ostuda, já vím, ale nemůžu si pomoc.

19) Jsem shopaholik - když jdu "cournout" po obchodech, snad nikdy se nestane, že bych domů přišla s prázdnou. A to nemluvím o e-shopech. Tyhle nákupy dostupné "z tepla domova", to je hrůza! 

20) Měla jsem rasta copánky - bylo to drahé, bolelo to, napletení trvalo strááášně dlouho a špatně se to mylo :-) 

21) Téměř vždycky chodím pozdě - já prostě nějak neumím organizovat ty odchody z domu - vždycky se mi pokadí dítě, něco zapomenu a musím se vracet, nemůžu najít druhou botu a tak...



22) Nenosím oční stíny a rtěnky - prostě to s nimi nějak neumím.

23) Miluji vůni vanilky, skořice a kávy.

24) Nebojím se zubaře - ale nebylo to tak vždycky. Bude to tím, že mám vážně výborného dentistu, proto mi asi nevadí za ním jezdit 160 km.

25) Jsem pravopisný barbar - měla jsem s tím problém už na základce a táhne se to se mnou dodnes. Ještě, že dnes většinou PC pravopis kontroluje a upozorňuje na chyby.



26) Strašně ráda se motám do šál a šátků - mám je snad ve všech odstínech.

27) Když plavu v moři, mám divný pocit - nějak mě zneklidňují ty neprobádané hlubiny a to, co by mohly skrývat a co by se mi mohlo otřít o nohu...

28) Nečtu stručný obsah knihy na zadním přebalu - mám rada, když vůůůbec nevím, o čem kniha bude a každou stránkou mě překvapuje.



29) Miluji svíčky - ty vonící i ty nevonící, a když prostředí nedovolí "otevřený" oheň, rozsvítím aspoň LED svíčku.

30) Jsem závislá na kešu oříšcích - jejich konzumace patří k mému každovečernímu rituálu.

31) Ještě nikdy jsem neměla klíště - a to jsem vyrůstala v prostředí obklopeném lesy, loukami a travinami, kde jsem si pomalu denně hrála. Ťuk, ťuk, ťuk - ťukám, aby to tak ještě dlouho bylo! Nesnáším je!

32) Mám ráda škraloup - asi se teď většina z Vás oklepe, zježí se Vám chlupy, nebo začínáte zvracet, ale já to tak mám :-)


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.