středa 14. října 2015

Šiju, šiju netopýra!


Tak už je to tady!
První výtvor na mém novém šicím stroji (psala jsem o něm minule KLIK), resp. první výtvor na stoji v mém životě vůbec, je na světe.

Poprosila bych profesionální švadlenky a vůbec všechny, co mají šití zmáklé, aby si odstoupily minimálně 3 metry od obrazovky.
Přeci jen je to prvotina a je to na ní dost znát :-)

Motiv byl jasný.
Co jiného mohlo přijít na řadu jako první, než netopýr.
Baru netopýry miluje, stráááášně moc si nějakého už dlouho přeje a mě se nedařilo žádného hezkého sehnat.
Tak jsem moc ráda, že jsme jí přání mohla splnit.


A jak jsem postupovala?
Nejprve jsem si našla na netu obrázek nějakého roztomilého netopýrka a přes obrazovku jsem si obkreslila střih - tělo, "obličej" a křídla.


Jako materiál jsem pro začátek zvolila filc.
Přeci jen se s ním pěkně pracuje, netřepí se a tak...

Jednotlivé části jsem si z filcu vystřihla a na růžovou část přišila oči a bavlnkou vyšila pusu.


Pak už přišel na řadu stroj.

Nejprve jsem sešila křídla a vycpala.
Na vycpání jsem použila výplň z polštáře z Ikei, který se musel obětovat :-)
Poté jsem je, už vycpané, prošila (to aby na nich vznikly ty trojúhelníčky).

Křídla jsem pak přišila ke spodnímu dílu těla.
Na vrchní díl jsem přišila růžovou část.
A na závěr vrchní a spodní část sešila, nechala si kousek otevřený (na naplnění), vycpala a došila. 

A tohle je výsledek!


A tohle je to, proč to dělám.
Ta radost, když ho dostala!

Od té doby, co ho má, s ním spí, jí, chodí do školky, nejraději by ho brala i do vany a neustále ho hlídá, kde je.
A to mě opravdu mooooc hřeje u srdce.






Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Tak to je úžasný netopýrek, černá kombinace s růžovou je perfektní :) Jsi moc šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! No joooo, bez růžové by to u Baru neprošlo ;-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.