sobota 13. února 2021

Světový den rádia



Kdyby někdo náááhodou nevěděl (což nepředpokládám), 
že je deska 13.2. 

📻  SVĚTOVÝ DEN RADIA  📻

tak Vám to možná připomněl příspěvek @kreativ_casopis




Každý plaší s Valentýnem a na rádia by se pomalu zapomnělo...




Já si tohohle mazlík nadělila k Vánocům.
Koupila jsem ho v Rossmannu 
(kde taky dneska, jak něco nemají v Lidlu, Rossmennu, 
pekárně nebo masně tak je to pro mě nedostupné). 
Je to mazlik! Mám už jedno podobné, ale to mám v kanceláři, 
takže do nového domečku bylo potřeba nové. 



Je malinké, využívám možnosti napájet ho bateriemi, 
takže se neotravuji se šňůrou. 
Mám ho v kuchyni a je nám spolu dobře, hlavně po ránu. 

















Dopřejte dnes svým rádiím relax, když mají ten svůj den. 
Já třeba to své otřela od prachu, myslím, že mi bylo vděčné, 
oba jsme si připomněli, že je bílé a né našedlé :-D



Vaše Lady Tattooch

1 komentář:

  1. Krásné je))) já mám svého mazlíka z Tchibo a nemůžu už bez něho být)))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.