neděle 8. listopadu 2020

Podzimní focení vol.1


!!! PO 4 MĚSÍCÍCH ZPÁTKY NA BLOGU !!!

Neskutečné!!!

No ale spousta se toho teď děje, spousta zásadního.
Naší rodinu čekají poměrně velké změny.
Hromada věcí se obrací vzhůru nohama.
A když Vás zaměstnávají starosti reálného života, 
na virtuální už zkrátka nezbývají síly...

Zanedbávání blogu mě ale hodně trápilo.
Zvláštní, jak si člověk odvykne 
a jak se pak nějak nemůže donutit zase se rozjet...

Vracím se poměrně tematicky.
PODZIMNÍ FOCENÍ

Ale jako nebudu tu na Vás hrát "habaďůru", 
ač byste to zřejmě nepoznali...
Nejsou to fotky z letošního focení,
je to podzim loňský.
Fotečky se ale myslím povedly a já je tu chci mít uložené.
A protože jich mám spoooooustu, bude ještě jeden článek s druhým nášupem :-)

Snad dřív než za 4 měsíce :-))))






















Vaše Lady Tattooch

7 komentářů:

  1. Jsem ráda,že jste zase zpátky. Těším se na další příspěvky.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, já ani nevěřila, že mě ještě někdo vůbec sleduje :-)) Děkuji za krásný komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotografie, máš doma úžasných modelov :-)
    Často som k Tebe "nakukla", či máš niečo nové a dočkala som sa... snáď to bude už len častejšie.
    Všetko dobré

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No spalo to tu dost tvrdým spánkem, už se snad proberu! Tyhle milé komentáře mě k tomu určitě patřičně "nakopnou"! Děkuji, Aďka!

      Vymazat
  4. Ale to jsou úžasné fotky a nádherné dětičky. Ty se fotí jedna radost.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Hurá, jste zpět! :) Anita

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.