pondělí 9. prosince 2019

Vánoční skřítek


Už dlouhou dobu si říkám, 
že si spíchnu vánočního skřítka ala Maileg, 
že by se mi moooc líbil, kdyby nám zdobil vánoční interiér.

No a když máte za kamarádku Kristýnku
stačí jen pomyslet a přání se zhmotňují !

Protože jsem před nedávnem fotila jejich rodinku, 
koupila mi skřítka jako odměnu za fotky 
(i když jsem jí jakoukoliv formu kompenzace snad 100krát výslovně zakázala, 
protože fotit je byla radost a ne žádná práce, 
která si zaslouží odměnu - no ale jí se tohle vysvětlit nedá !!!!)


Takže mám doma tohohle krasavce, který je naprosto dokonalý!!!
Kdybych se o něj pokoušela já, bůhví, jak by to dopadlo!
Takhle precizně určitě ne...

Skvěle se k nám hodí, 
jelikož Vánoce už několikátý rok jedeme v červené.

Hlídá nám adventní kalendář 
a zatím se nikdo nepokoušel rozbalit pytlíček s datem, 
který ještě nenastal, takže jako hlídač se osvědčil :-)






Foto fler/sva-ja

A kdo že za skřítkem stojí?
Pod číma šikovnýma ručkama se zrodil?

Život mu dala paní Jaroslava Fafílková,
jejíž výtvory může omrknout a nakoupit  ZDE.

Foto fler/sva-ja
Kristý měla se svými Victorkami stánek naproti ní 
na Žďárském vánočním Fler jarmarku, 
tak jí skřítek padl do očí :-)



Ještě jednou moc děkuji Kristýnce, 
OPĚT jsem jejím velkým dlužníkem!!!


Užívejte předvánoční atmosféru 
a pro její umocnění si třeba také pořiďte nějakého kouzelného tvorečka!


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.