středa 12. června 2019

Poklady z Šití nití


Dnes něco pro potěchu oka 
všem milovnicím kouzelných látek.
Vzala jsem útokem Šití nití
které je látkovými poklady nacpané k prasknutí...
U mě to tentokrát jistí kočky a ptáčci.

Postupně se Vám pochlubím výtvory z těchto skvostů.

Pokud patříte, stejně jako já, mezi látkoholiky, 
určitě mrkněte k Lochtě na TENTO článek, 
kde sepsala, kde látky loví ona, bude Vám přecházet zrak!

Ale jako bacha, je to o bankrot :-)))















Vaše Lady Tattooch

3 komentáře:

  1. No tak ty jsou teda.. Jsem minulý týden lovila v Ell by Ell, ale těmhle ptáčkům teda nevím jestli odolám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné látky. Už se těším na výrobky. Blíží se konec roku a pančelky budou určitě patřit mezi obdarované šťastlivce.
    Já nakoupila v Bubulákovo a Mojelátky. Finanční pohroma. Budu šít boxerky synovi a ty gumy do pasu jsou pekelně drahé. Ale tak moc hezké. A těch úpletů.
    Přeji krásné dny.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte mě přečtenou! Přesně tak, paní učitelky určitě budou patřit mezi obdarované! Ale hlavně Barči tři kamarádky slavily narozeniny, takže jsem šila i jim, byla to radost z takovýchto pokladů! Bubulákovo a Mojelatky jsou také e-shopy, kde by měl být prodej pod výstrahou, že nákup může způsobit těžkou závislost :-D

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.