čtvrtek 30. května 2019

Mýdla z kopečku


Monču z Kopečku šmíruji snad už od pravěku.
Tím pravěkem myslím dobu, 
kdy jsem objevila svět blogů 
a začala si vybírat místa, 
kde je mi dobře, kde hlídám každý nový článek 
a kde můžu obdivovat nádherné fotografie, 
které jsou pro mne moc důležité...

A  její blog je topkou mezi takovými místy.
Vyřazuje z něj taková pohoda, poctivost, upřímnost 
a - míněno v dobrém slova smyslu - obyčejnost...

Popravdě pro mne byla velkou inspirací, 
při zakládání mé blogerské maličkosti.


Neuniklo mi tedy, že Monča mýdlaří.
Objednala jsem si pár jejích skvostů a jsem nadšená!

Mýdla jsou krásná, voňavá a svou práci odvádějí perfektně.

Chvilku po sprše mám maličko pocit vysušení, 
ale vynahrazuje mi to pocit čistoty, 
který s ostatními mýdly nezažívám.
Prostě se po umytí cítím opravdu čistá.
Zní to možná zvláštně, ale snad mi rozumíte :-)



Miluji, když někdo dělá věci poctivě 
a dotahuje je do úplného detailu.

Proto mé srdce plesalo u rozbalování precizně zabaleného balíčku.
Razítko, nálepka, krásné popisky, přírodní papír, 
kartička s osobním vzkazem, 
to jsou přesně ty detaily, o kterých mluvím!













Všechny tyto mýdlové skvosty najdete v Krámku na kopečku.
Vedle mýdel Monča nabízí i různé dekorace a
 novinkou je i Tradinář
což je kniha o svátcích a rituálech 
a jejich praktických dopadech.

Nemohu zapomenout zmínit také její závěsný rodinný kalendář,
 díky kterému naše rodina už téměř půl roku nezapomíná na všemožné akce a jubilea !
Teď v obchůdku není, ale věřím, 
že koncem roku Monča opět přichystá verzi pro rok 2020 :-)






U mýdel se nelekejte větičky "Určeno k dekorativním účelům".
Také mě to malinko zarazilo, 
tak jsem Monče psala, zda jsou mýdla opravdu určená k mytí 
a dostalo se mi odpovědi, kterou jsem v podstatě čekala:

"V mých domácích podmínkách nemám zatím možnosti ani prostředky získat certifikaci pro výrobu kosmetiky. Mými mýdly se myjeme celá rodina včetně dětí, mí kamarádi a známí a řada spokojených zákazníků. Jedna kamarádka si mýdla dokonce kupuje pro svou dceru s atopickým ekzémem a velice je chválí. Z legislativních důvodů ale můžeme mýdla nabízet pouze jako "dekoraci"."

I já mám už otestováno na celé naší rodině a pár kamarádkách 
a Monči slova potvrzuji!




Mončo, děkuji za voňavé potěšení, 
určitě to nebyl můj poslední nákup u Vás!


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Milá Jano, tak ne jen látky...,ale i mýdla.
    Moniku taky ráda čtu a čerpám z mnohých inspirací, ale mám i další oblíbené blogy.
    Třeba vy. Ráda vás čtu a koukám do vašeho bydlení a na vaše tvoření a taky se ráda inspiruji.
    Třeba předchozí příspěvek. Hořčicová mě u vás úplně okouzlila a nikdy by mě nenapadlo, že se mi bude tato barva líbit.
    Krásné dny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy to se tak krásně čte!!! Moc Vám děkuji za tak milá slova!!!

      Vymazat
  2. Monika z kopečka má naozaj príjemný blog, ktorý mi zpríjemnuje chvílky už veľa rokov. Mala som možnosť vidieť aj miestečko ich krásneho domova.
    S pozdravom Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Byli jsme nedávno nakupovat a já si z nákupu odnesla spoustu věcí na domácí výrobu mýdel. Jediné, co mi ale chybělo byla miska na mýdlo . To ale nevadilo, koupila jsem si docela hezkou z internetu...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.