úterý 1. května 2018

Šachy trochu jinak...


Konečně jsem se dostala k tomu, 
abych Vám napsala o dalším skvělém kousku od mé oblíbené francouzké firmy Vilac, 
která to se dřevem a dětmi prostě umí :-)

Jejich Moje první šachy máme už od Vánoc.
Píši Vám o nich až teď, 
protože byly dlouhou dobu na českém trhu nedostupné.
Už je ale  vše v pořádku a šachy jsou opět v prodeji!




Když jsem šachy objednávala, 
domnívala jsem se, že půjde o nějakou zjednodušenou variantu 
a viděla jsem to i jako příležitost sama pro sebe 
si tuto královskou hru osvojit, 
neboť jsem jí byla doposud "nepolíbená"...

Omyl!
Žádné zjednodušení, žádná lehčí pravidla, 
všechno pěkně tak, jak má být...

Jen díky krásnému designu, umí tyto šachy upoutat dětskou pozornost 
a vhodně zvolení zástupci ze světa zvířat usnadní pochopení pravidel...

Byla jsem celkem šokována, 
jak rychle si Barborka ve svých necelých 7 letech hru osvojila.
A dokonce i já už se můžu prohlásit za šachovou hráčku, 
jen mě to mé dítě nějak příliš často poráží :-)))










Šachy, krom srozumitelného návodu, obsahují i praktický pytlíček, 
takže když jedete někam, kde šachovnici mají
a vy víte, že potřeba budou už jenom figurky, 
pytlíček Vám pomůže s jejich transportem:-)


Jak jsem již zmiňovala, 
šachy jsou již na českém trhu hojně dostupné.

Seženete je například v obchodech


Vaše Lady Tattooch


2 komentáře:

  1. Úžasné! Díky moc za tip, píšu si do vánočního seznamu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Sachy jsou moc pekne. Naseho syna bavi, mame tedy klasicke, drevene, o techto jsem nemela poneti. Jsou to sikulky uz v tomto veku, ze?:-) Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.