pondělí 14. května 2018

Den matek

Jak jste si užili včerejší Den matek?
Já moc!!!

Ty dva, co ze mě mámu udělaly, 
mi nachystaly spoustu krásných překvapení...


Andělíčky koupily na jedné charitativní akci, 
které jsme se o víkendu účastnili.

Byla jsem u stánku s nimi, ale trvaly na tom, 
že si musím zakrýt oči a otočit se, 
abych neviděla, co vyberou a nepřipravila se tak o překvapení.

Platit chtěly zásadně SVÝMI naspořenými penězi :-)






Barunka se postarala o pořádnou dávku výtvarných počinů:








Ani květina nechyběla:



A když se pak Štěpik uklonil a spustil:

"Když se něco nepovede, i když zlobím malinko,
máš mě ráda a já Tebe, moje zlatá maminko.",

tak už jsem regulérně otírala slzy dojetí...



Kdysi jsem zaslechla, 
že být mámou, je ta nejlépe placená práce na světě. 
Plně s tím souhlasím, odměnou je totiž čistá láska!

Lady Tattooch

4 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.