pondělí 10. dubna 2017

Liščata

Tyhle látky jsem měla doma snad rok, 
než jsem se dokopala k tomu, 
abych z nich něco vytvořila...

Tak KONEČNĚ!
Liščí komplety jsou na světě!


Látky jsem kupovala v Domě látek,
ale jak říkám, už je to snad rok a už je bohužel nemají.

Je to škoda, protože jsou rozkošné.
Ale je možné, že zase budou...


Střih na Štěpovo tričko jsem vytvořila jednoduše 
- obětovala jsem jedno padnoucí triko, 
rozstříhala ho na jednotlivé díly a obkreslila :-)

Sedí dobře, jen příště musím trochu zmenšit výstřih.
Jak vidíte, 
trochu mu tričko kolem krčku plandá.




Na Barborky šatky mám střih od kamarádky, 
ale pokud byste rádi taky něco spíchli a střih nemáte, 
tak doporučuji to obkreslení :-)


Tunýlkem ve spodním lemu šatiček, 
který vznikl zahnutím, 
jsem protáhla slabou gumičku 
a šatičky tak mají mírně balonový střih.



Čepičky šiji podle tohoto střihu, 
přičemž na mé dítka (3,5 roku a 6 let)
má celkovou délku 20 cm a šířku 25 cm.
Plus dolní náplet.







2 komentáře:

  1. ...práve pozerám, že môj prvý príspevok sa neuložíl :-(
    Tak ešte raz, komplety sú nádherné, veľmi to pristane Barborke a Štepánkovi! Si šikovná a obdivujem Tvoje šitie...ja sa snáď nikdy nedostanem ani k tej čiapočke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se k ní jednou dostaneš, uvidíš, že je to brnkačka a že na mém šití není co obdivovat... Moc děkuji, Aďka!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.