úterý 3. února 2015

Je to kulaté a svítí to. Co je to?


Je víc než měsíc po Vánocích a mě ty všudypřítomné světýlka nějak chybí. 
Mám ráda "intimčo" světlo, které jen tak zlehka osvítí místnost, má příjemné teplé světlo a neruší.
Proto když jsem koncem minulého roku zahlédla někde na netu tyhle kouličky, okamžitě si mě získaly a ocitly se na mém seznamu "MUST HAVE" :-)
Pro mě krásné spojení designového doplňku a svítidla v jednom.

No a je to tady! Bobule už jsou doma! A jsou úúúúžasné! 


Ti z Vás, kteří už také "bobulují", vědí, že kuličky nepřijdou jako kuličky, ale spíš jako mističky, které je nutné teprve "nafouknout". 
I když jsem někde četla, že je to úkol nelehký, tak mě to tak nepřišlo. 
Stačil šroubovák, strčit do dírky, protlačit a bylo kulato :-)


Součástí balení je samozřejmě i svítící řetěz, který je potřeba kuličkami ozdobit.
Tedy bobule navléknout na jednotlivé žárovičky.
Tady už malinko problém nastal. 
Dírka na kuličce byla menší, než žárovička, ale stačilo malinko nastřihnout dírku a bylo to.


No a pak už zbývá jen "zažehnout" a vybrat kuličkám nějaké pěkné místečko :-)


Já je zavěsila na okraj okna a vypadají úžasně.
A to jak rozsvícené, tak zhasnuté.
Já ty rozsvícené fotila ve dne, takže to tak nevynikne, ale v noci, za tmy, je to vážně náááádhera!



Zhasnuto/rozsvíceno
Zhasnuto/rozsvíceno
Pokud Vás světýlka také zaujala, určitě nebudete mít problém je sehnat.
Mám pocit, že se z nich stal koncem loňského toku hit (možná už dřív, já si jich všimla, když jsem hledala nějakou inspiraci na vánoční dekoraci), takže je nabízí nejeden obchodník.

Pěkný výběr mají například v BALLDESIGN.
Tam je možné si i sestavit svůj vlastní řetěz, tedy sám si vybrat barvy kuliček, aby přesně padly do Vašeho interiéru.
A i na SVÍTÍCÍBOBULE je pěkný výběr barevných kombinací.


Jejich cena tady v ČR je ovšem jiná věc. 
Řetěz o délce cca 3m, který má 20 kuliček stojí zhruba 600,- až 800,- + poštovné, no jste pomalu na 1.000,-.
Já prostě zavítala na ALIEXPRESS, tam zadala do vyhledávače "Ball Light" a už jen vybírala ze světýlek za cca 10 dolarů (poštovné zdarma).
Ano, leckdo asi podotkne - Ježiší! Čína!
Ale nebuďme naivní. Všechny bobule pocházejí z těchto končin.
Jen některé si tu cestu k Vám prodlouží o pobyt v e-shopu nějakého obchodníka, který z toho chce taky něco vyždímat...

No to kde nakoupíte už je čistě na Vás!
Nemění to ale myslím nic na tom, že se jedná o pěkný doplněk našich hnízdeček.
A o to jde!
Už teď vím, že tyhle bobule nejsou mé poslední. 
Barborka se do nich také zamilovala, blíží se její narozeniny, takže nějaké dorůžova zřejmě ozdobí její království. A další si chci určitě pořídit do ložnice.

A tady trocha fotoinspirace, jak všelijak je s nimi možné naložit.
A jak vidíte, fantazii se meze nekladou!

Fotyinspiraci jsem si půjčila ze stránek http://www.balldesign.cz/

Vaše bobulemilujicí Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.