čtvrtek 19. února 2015

Holka obrýlená z nemocnice propuštěná

Tak KONEČNĚ jsme se Štěpkou doma.
To je zásadní zpráva dne! Hurááááááá!!!
Pustili nás včera, to s čím jsme tam přijeli tedy vyléčili, ale aby té radosti nebylo moc, tak tam pro změnu chytil rotaviry (a to je proti nim očkovaný).
Takže jsme sice doma, ale pořád nemocný...

No ale hlavně, že jsme pryč z nemocnice. Hned je svět veselejší.

A díky mým novým brýlím, o kterých je dnešní článek, i ostřejší!


Brýle nosím už dobrých 10 let, né-li déle, ale měla jsem takové nic moc. 
Moc jsem se v nich necítila, spíš jsem se za ně styděla, a tak jsem se jejich nošení vyhýbala.
Nasazovala jsem je jen čistě doma k PC a někdy na řízení auta...

Poslední dobou se to ale na mých očích začalo projevovat. 
Byly po celodenním namáhavém ostření dost unavené.
Navíc jsem už pozorovala, že když někoho na ulici potkávám, musí mě opravdu těsně míjet, abych poznala o koho jde...



Pořád jsem ale byla líná se objednat k očnímu na přeměření a nákup nových brýlí stále odkládala.
No rozlouskl to Štěpka, když si vzal ty mé staré do parády a ulomil jim nožičku.
Ještě, že tak! 
Zjistila jsem tak, že se mi obě oči o 1/4 dioptrie zhoršily a taky že nosit brýle, které si člověk vybere a má z nich radost, je docela zábava :-)



Takže Vy co mě znáte a potkáváte - neděste se!
Nejedná se o nějaký můj další módní výstřelek, nebo něco podobného.
Jsou to prostě mé nové brýle, díky kterým Vás od teď, až se budeme míjet na ulici, i pozdravím, jelikož Vás konečně poznám :-)))


Vaše nově obrýlená Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.