sobota 29. listopadu 2014

Koření má konečně řád, aneb nové kořenky



Jelikož nastal čas předvánoční, dala jsem se, jako každý rok, do úklidu. Do úklidu, který je, na rozdíl od úklidu běžného, daleko detailnější. No však to všichni znáte. A došlo tedy i na mojí skříňku s kořením... No zhrozila jsem se... A i když si už hooodně dlouho říkám: "Musím s tím něco udělat.", nikdy jsem se k tomu nedokopala.

Takhle chaoticky se to u mě mělo s kořením:


 Takže "pytlíčková" metoda - člověk nikdy neví, kde co má, kolik toho sáček ukrývá apod.


A tak jsem zakročila. 
Nakoupila jsem kořenky.



Sundala vybranou polici a nalepila na ní víčka od kořenek (jako asi nejlepší způsob uchycení by bylo víčka přišroubovat, ale neměla jsem ani šroubky, ani šroubovák, ani chuť experimnetovat - se šroubováním nemám totiž moc zkušeností - tak jsem to přilepila tavnou pistolí, no a zatím to drží).



Pak už stačí poličku vrátit na místo, našroubovat kořenky a tradáááá:



Ještě štítky pro pořádek.



A je to!



Je to přehledné, na použití kořenky stačí jedna ruka, na první pohled je jasné, které koření dochází... No netvrdím, že je to na Nobelovku, ale já jsem spokojená :-)

Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.