pondělí 24. listopadu 2014

Jak jsem začala vyrábět

Korálky a všechny ostatní "cinkrlata" mě lákala odjakživa. Ale ta vášeň v pravém slova smyslu propukla asi když jsem studovala na vysoké v Praze a kamarádka mě zavedla do jednoho (tehdy ještě poměrně malého a nenápadného) krámku jménem ROOYA.

Byla to korálkárna a mě oči přecházely a duše plesala. Bylo to jasné - zrodila se láska na první pohled! Od té doby, jak jsem tam alespoň jednou týdně nezabloudila, tak jsem nebyla ve své kůži. Korálky mi pomáhaly zvládat otřesnou brigádu telefonní operátorky, která mě provázela po celou dobu studia - jak já to tam neměla ráda, a jak to tam utíkalo pomalu - sluchátka na uších, na drátě obvykle "velmi příjemného" klienta, ALE v rukou korálky a v myšlenkách zabořená do tvoření...

Tak to byly prvopočátky. Po studiích jsem se opět vrátila do mojí rodné hroudy, v níž ale, a bohužel ani v jejím okolí, chrám pro mou duši, jakou je korálkárna, nebo něco tomu alespoň vzdáleně podobného, neexistuje :-( Takže došlo trochu k útlumu mé tvorby, ALE...

...narodila se mi dcera - huráááá, holčička, budu jí moc parádit!
Pořád jsem ale nějak pro ní nemohla najít ten pravý originální a neokoukaný doplněk. Nezbylo mi tedy nic jiného než si vyrobit vlastní. Vše tehdy tedy odstartovaly dětské čelenky. A jak to tak bývá, nezůstalo to jen u čelenek. Tvoření mě zase úplně pohltilo, sbírka se postupně rozrůstala, a proto jsem se rozhodla nenechávat si své výtvory jen pro sebe, ale "jít s nimi do světa".

A tak vznikl tento WEB (kde můžete omrknout kompletní nabídku mých výrobků + i pár kousků, na které jsem narazila při svých "cestách" za materiálem, zaujaly mě, tak jsem je přibrala do své nabídky) a stalo se, že z pár čelenek pro mojí malou parádnici na začátku, vznikl obchůdek, který je mým přivýdělkem na mateřské, mou radostí, možností seberealizace, vlastně takovým mým třetím dítkem :-)



A tady malá ukázka mé tvorby:








Jo a proč Lady Tattooch? 
No, je to jednoduché. Jak už jsem zde psala, můj manžel je tatér. Díky zkomolenině jeho příjmení mu všichni už od mala říkají "Taťoch". No, a když jsme vymýšleli název pro jeho tetovací studilo, tak "Tattooch" nám přišlo docela trefné, vtipné a originální spojení.
No a když on je tedy Tattooch, pak já nemůžu být nic jiného než Lady Tattooch :-)

Jinak mé výrobky mimo jiné můžete omrknout na:
V případě zájmu, popř. jakéhokoliv dotazu jsem na mailu: ladytattooch@seznam.cz

Vaše Lady Tattooch



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.