středa 19. července 2017

Balím to...

Ne nebojte se, nekončím s blogováním, 
vyráběním, šitím či focením :-)

Jediné co balím, jsou mé výrobky,
 a o tom to dneska bude ;-)


Dnes Vám ukáži, jak to vypadá, když u mě něco nakoupíte.

Pořídila jsem si totiž nové ceduličky, 
vyrobila " něcojakovizitky
a mám z toho všeho radost!


Každý můj kousek nově zdobí vlaječka s nápisem Handmade....
Vím, vím... není to čeština, 
ale tenhle výraz už je myslím takový nadnárodní...

Něcojakovizitka, kterou přikládám do balíčku,
kupujícímu z jedné strany poděkuje za nákup 
a na straně druhé ho pozve - kam jinam,že - na blog ;-)






Když je vše vyrobeno a ovlaječkováno, 
poctivě to zamotám do bublinkové folie.
To kvůli tomu, aby výrobky přežily všechny nástrahy České pošty.

Ale nemůžu si stěžovat, v drtivé většině je přeprava hladká 
a zboží dorazí k adresátovi v pořádku.

Nakonec vše pěkně uložím do papírového pytlíčku 
a hurá na cestu za majitelem :-)



Abych pravdu řekla, 
tohle všechno zdobení a vymazlené balení 
jsem "odkoukala" od Victorek.

Ty, byť byly na jaře na trhu úplně čerstvě, 
se hned vrhly do víru Fler trhu 
a když jsem tam ty jejich věcičky viděla, užasla jsem.

Ač byly v šíleném časovém presu, 
žádné panence, harémkám, čepičce či hnízdu 
nechyběla cedulička s cenou a razítkem,
kupující si odnášeli jejich kousky 
ve stylových papírových taškách, 
no opravdu radost pohledět...

A já pochopila, že takhle se to musí dělat.
Poctivě, s láskou, hravostí a veškerou péčí!

Takže holky, díky za inspiraci!



Ať žije HANDMADE!

Můj shopík najdete TADY
 a Victorky TADY.

Holky chystají nějaké novinky, 
tak Vás tady o nich určo budu informovat.
protože to zase bude stát za to!




Vaše Lady Tattooch

3 komentáře:

  1. Krásne si to vymyslela, ja osobne mám rada pekné balenie, urobí to dobrý dojem...radosť u Teba nakupovať :-)
    Pekné leto celej rodinke!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, určitě to každého nakupujícího potěší. Aspoň mne by to potěšilo, proto také balím, tisknu, razítkuji, dopisuji, loučím se s každým balíčkem:-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.