pondělí 27. února 2017

Hroší princezna a tučňáci...


O víkendu jsme byli na party!
Viktorka, Barči nejlepší kamarádka, slavila 6. narozeniny...

A to chtělo samozřejmě dárek!



Na polské Belle Paris jsem objevila kouzelné panely.

Oslovila mě tahle hroší princezna.
Mají jí ve velikostech vhodných na dětské povlečení,
tedy větší na peřinku ve vel. 100x75 cm (KLIK
a menší na polštářek ve vel.48x48 cm (KLIK).



Jak jsem psala výše, 
Vikča už je šestiletá slečna, 
takže velikost dětské peřinky 
by pro ni asi moc na zachumlání nebyla.

Tak jsem se rozhodla panel našít na větší coral fleecový základ.
Celý jsem ho nejprve zahnula 
a pak přišila na fleec cik-cak stehem.
Chce to hodně špendlit, přeci jen coral fleec je celekm neposeda...

Ještě jsem obyčejným stehem obšila celou hrošici
a ani pří téhle akci jsem nešetřila špendlíky.
Ze spodní strany deky je čistý coral fleec.

Výslednou deku jsem pak ještě prošila po celém obvodu, 
cca 5 cm od okraje.
To nemá žádný hlubší význam, 
čistě pro efekt :-)



Polštářek má ze spodní strany také coral fleec.
Vrchní panel přesně padl na polštářovou výplň z Ikei
kterou mám v oblibě. 


Pokud by Vás hrošice zaujala, stejně jako mě, 
tak jsem koukala, že se dá dokonce na AliExpressu sehnat i v podobě obrazu.
A to v různých velikostech.
A mají i jiné motivy, které Belle Paris nabízí v látkové formě.

Zdroj: https://www.aliexpress.com

Mrkněte třeba TADY.

Úplně ten dětský pokojík se sladěným povlečením a obrazy vidím...





Viktorka má malého brášku.
Možná pamatujete, jak jsem mu na podzim šila dárečky na uvítanou KLIK :-)))

Takže jsme nezapomněli ani na něj 
a navzdory tomu, že on nic neslavil,
připravili dáreček i jemu.

Při šití jeho dečky jsem využila polštářový panel s tučňákem (KLIK)
a trochu jsem ho zúžila.
Přeci jen je to čtyřměsíční miminko,
tak mu stačí menší rozměr.



Asi se některým z Vás bude zdát dečka pro Tobíka trochu pohřební,
ale vím, že jeho maminka
- stejně jako já 
není extra vyznavačka barev, 
takže černou snad nezavrhne.

Kočárek mají černý, 
tak se jim bude třeba hodit na jarní projížďky. 



Často dostávám dotazy, jak je to s nákupem v Polsku.

Já mám zkušenost s Dresowkou a právě s Belle Paris
odkud mám tyto panely.

Pokud máte na svém účtu zřízený PayPal, 
je nákup na těchto e-shopech úplně bezproblémový, 
Se zasláním do Čech nemají problém.

Např. na Belle Paris se zaregistrujete 
(úplně stejně, jako v českých e-shopech, tedy adresa, mail a heslo).

Pak už jen házíte zboží do košíku, 
když máte vybráno, přejdete k platbě.
Vyberete doručení kurýrem DPD 
- poštovné se odvíjí od objednaného množství, 
ale začíná už na necelých 80,- Kč
platbu PayPalem a pak už jen potvrdíte adresu doručení.

Platba proběhne okamžitě
 a zboží máte doma obvykle do týdne.

Vážně žádná věda, 
obzvlášť když existuje Google translator
který pomůže s jazykovou bariérou. :-)


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    musím povedať, že hrošíková sada je nádherná, páči sa mi kombinácia s ružovou :-)
    Ale aj čierna s tučniakom je veľmi milá a vôbec mi neprekáža, že je čierna...verím, že obdarovaní sa veľmi tešili a ich rodičia tiež. Aj my nosíme darček aj pre súrodenca oslávenca...
    Vďaka za tipy na látky, musím ich "omrknúť". Ten coral fleec je to isté ako klasická mäkká deka???
    Dúfam, že ste zdraví, my bojujeme s ovčími kiahňami...
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Aďka, coral fleec je taková jakoby příjemná měkoučká deka. Používám ho právě na deky i na podšívku zimních čepic, na nákrčníky... K zdraví se radši nevyjadřuji, protože jak napíšu "Jsme zdraví!", tak druhý den jsme na kupě, takže No comment :-))) A Vám brzké uzdravení!!!

      Vymazat
  2. Taky jsme teď řešili postel naší malé dcerky a nejvíce nám u tohoto zařizování dělalo problém najít nějaké pěkné dětské povlečení. Naštěstí jsme pak objevili jedno s motivy její oblíbené princezny z pohádek, takže byly všechny problémy rázem vyřešeny ! :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.