čtvrtek 5. května 2016

Dárek pro taťku...


... k jeho 40. narozeninám.

Ano, už takhle velkýho chlapa mám doma!

Nevím, jak to máte s dárky pro mužský Vy, ale pro mě je to vždycky VELKÝ oříšek.

Jelikož je má drahá polovička výdělečně činná, tak vše, co potřebuje, si hned, jak po tom zatouží, koupí sama (a ponožky už dostal k svátku, který měl nedávno).

Ano, má pár vysněných věcí, které jsou v dražší cenové relaci a "jen tak" si je nekoupí, ale ty mu "jen tak" nekoupím ani já, jelikož na ně nemám :-)))

Takže jsem vážně ráda, že máme ty děti, které můžu vždycky při tvorbě dárků "využít" a úspěch je víceméně zaručen.
Protože kdo má děti ví, že i když dostane sebevětší koninu,  jak je na tom Vaše dítě, tak se Vám to líbí :-)))

A tak jsem s dětmi vyráběla tento fotoobraz.

Nejedná se o nějak zvlášť náročný projekt a při tom myslím udělal radost a vykouzlil úsměv na tváři.
I trochu dojetí bylo :-)



Opět Vám, jak bývá mým dobrým zvykem, trochu popíšu, jak na to.
I když tady je to asi víceméně jasné.

Napsala jsem tři nápisy, které jsem postupně vložila do jednoho většího rámu na obraz z Ikei, co máme doma a vždy pečlivě zfotodokumentovala.

To byl úkol asi nejtěžší.
Děti a focením, to není žádná legrace.
Když se tváří hezky jeden, tak druhý spí.
Když kouká do foťáku jeden, tak druhý zaručeně ne.
A když už se ten společný sladký kukuč do objektivu povede, tak Vám stávkuje foťák...

Moje věta "Dívejte, jakou mám za uchem veverku!" je už asi vážně ohraná, protože nevyvolávala žádnou reakci.

Nakonec jsem si musela vzít k ruce lentilky :-/
A to jsem bojvnice proti sladkému!
Ale holt dárek pro taťku, je dárek pro taťku :-)

Z téhle akce, u které jsem se dost zapotila, se mi ve finále povedlo vytřískat tyto 3 fotky.
Nechala jsem je vyvolat ve formátu A4 a honem rychle (jelikož vše byla akce na poslední chvíli) jsem s nimi valila domů, abych je nalepila na velkou čtvrtku a odnesla do sklenářství.





Na obraz jsem dala matné sklo, aby fotky byly pěkně vidět.

A toto je výsledek našeho snažení :-)






Náš výtvor bude vyset u Jíry v práci, aby mu šlo to tetování pěkně od ruky.

Kromě obrazu ještě děti pomocí černé barvy na textil "naťapkaly" na bílé tílko obtisky svých ručiček.
A já uplácala NEPEČENÝ TŘEŠŇOVÝ DORT, jen čerstvé třešně musely nahradit kompotované, ale i tak mňamka.



Vaše Lady Tattooch

6 komentářů:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.