pondělí 18. ledna 2016

Když děti bojkotují dětský pokoj...

... stane se postupně místem pro jejich hraní pokoj obývací.
Aspoň u nás to tak máme...

Jak už jsem psala v TOMTO článku o domečku pro panenky, naše děti jsou prostě "antipokojíčkáři", kteří dětský pokoj naprosto ignorují.
Takže ten u nás slouží jen jako odkladiště hraček.

Veškerý čas tráví s námi, a to převážně v obýváku.
Vytvořila jsem jim zde tedy takový jejich "hrací koutek".
Chtěla jsem něco útulného, dětského, ale přesto ne divoce barevného a přeplácaného.

Snažila jsem se prostě, aby to barevně do obýváku zapadlo.

Nakonec pokud by děti měly mindrák z nedostatku barev, můžou se přesunout do již zmiňovaného opuštěného dětského pokoje, ten je barevný až moc :-)

Tady ale vládne bílá, hnědá a šedá...


Opět mi skvěle posloužil můj věrný přítel - šicí stroj.

Ušila jsem si povlaky na polštářky a mé oblíbené košíky na hračky.

O domečku, kterému jsem musela trochu zkrotit barvy, aby nám mohl dělat v obýváku společnost jsem psala samostatně (TADY).

A kožešinka, kterou jsem přichytla zespodu kobercovkou, aby držela na svém místě, koutek skvěle dotvořila a zútulnila.

Takže pojďte dál!
Zvu Vás na malou virtuální návštěvu našeho "dětského koutku".




Zajíci na okně na vše bedlivě dohlížejí







A tady opět pár užitečných odkazů:
  • kdo by si chtěla také spíchnout polštářky, tak tady video, podle kterého jsem postupovala, dle mého asi jeden z nejjednodušších způsobů šití povlaků - KLIK
  • výplně polštářků jsou z JISKu - KLIK
  • košíky šiji podle tohoto návodu - KLIK
  • látky jsem koupila TADY


Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.