neděle 26. srpna 2018

Raffaello dort


Dnes k Vám článek letí až z severoitalského Caorle, 
kam jsme si jeli vyvalit šunky :-)
Trošku nás tu ale dnes zlobí počasí, vyčkáváme v apartmánu na konec deště, 
takže je trocha času i na blog...

Už podle názvu je jasné, 
že mám dnes něco pro milovníky kokosové příchutě, 
konkrétně Raffaello bombónů.

Jednoduchý dortík, 
který si v naší rodině našel velkou oblibu :-) 



Korpus dělám klasický piškotový, tedy můj klasický piškotový,
který se mi osvědčil i u ostatních dortů 
(na formu o průměru 26 cm):


  • 5 vajec
  • 200g cukru krystal
  • 250 g polohrubé mouky
  • 100ml vlažné vody
  • 100ml oleje
  • kypřící prášek


Žloutky utřít s cukrem do sněhu. 
Poté přidat olej a vodu a přisypávat mouku s kypřícím práškem. 
Nakonec opatrně vmíchat sníh z vyšlehaných bílků.


Krém:
  • 250g mascarpone (někdy dávám i 350g když se mi zdá                                                                          krému málo)
  • 1 šlehačka na šlehání
  • 5 lžic strouhaného kokosu
  • moučkový cukr dle chuti








Zdobím Raffaello bombóny a sekanými mandlemi 
(na fotce nejsou, zrovna jsem neměla).

Dobrou chuť!!!


Vaše Lady Tattooch

4 komentáře:

  1. Mńááám.. Miluji Raffaello kuličky!! Tak tohle musí být naprosté nebe v hubě.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musí být božské, mňam.
    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš Jájo, vy mi děláte chutě .... to je mana nebeská! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. WarpCodeNinja3141. října 2023 v 5:22

    Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.