neděle 10. ledna 2016

Kočičkové deky a taštičky


Vánoce jsou definitivně za námi, což znamená, že Vám můžu představit pár kousků, které si u mě Ježíšek objednal (do Štědrého dne byly tajemstvím).

Lze to tedy považovat za další díly "HAND MADE Vánoc", kterými jsem blog zahltila v době adventu.
Tentokrát se ale nebude jednat o pochutiny.
Kromě pečení, zavařování a nakládání jsem se totiž před Vánoci činila i u stroje :-)

Začneme dárky pro naše pražandy - mé neteře, které slavily Vánoce s námi.
Deka a taštička z roztomilé kočičkové látky čekala pod stromečkem na každou z nich.










Pokud by si chtěl někdo spíchnout něco podobného (hravě zvládnou i začátečníci, neboť i já jsem teprve na začátku), tady je pár užitečných odkazů:

  • kočičkovou látku jsem kupovala TADY
  • puntíkaté látky TADY
  • chlupatiny kupuji u nás ve městě, ale můžete je sehnat například TADY 
  • jak šiji deky jsem trochu popsala v TOMTO článku
  • taštičky jsem šila podle TOHOTO videonávodu.


Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.