neděle 14. července 2019

Chladna z rána


Když jsem koncem jara šila tuhle 
sadičku na chladnější rána, 
nenapadlo by mě, 
že jí využijeme i během prázdnin...

Mě momentální ochlazení celkem vyhovuje, 
hlavně tedy proto, že teď většinu času trávím v kanceláří u počítače, 
ale cca za týden mi bude daňová sezóna končit, 
tak bych trochu toho tepla ocenila :-)

Tak snad to ještě přijde!
Zajíčkové látky jsem měla jen zbyteček, 
ale i tak to vyšlo na čepičku s nákrčníkem a širokou čelenku, 
které jsem si při chladnějším počasí moc oblíbila, 
hlavně proto, že se dají nosit i když má Barča culík, drdůlek, nebo tak...
A i na mašličku na gumičce zbylo :-)


















Vaše Lady Tattooch

5 komentářů:

  1. Nádhera !!!!
    Kde se dá sehnat tak krásná látka ?
    Hezké léto přeji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Evi! No, to kdybych si pamatovala odkud jí mám... Měla jsem jí doma dost dlouho, než na ní došlo a už vůbec nevím, kde jsem jí kupovala. Možná na Látkobraní, ale jak říkám, už je to doba, myslím, že všude kde byla, bude už bohužel vyprodaná :-/

      Vymazat
    2. Děkuji za info.
      Moc se mi líbí. Slušela by naši Lolče:)

      Vymazat
  2. Krásne si sa "vybláznila" a všetko je nádherné, precízne spracované, máš môj veľký obdiv. :-) A látka je roztomilá...
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Aďka, s tím precizním zpracováním to myslím nebude až tak horké :-D Ale moc děkuji za milá slova :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.