neděle 12. srpna 2018

Dárky na Slovensko

O naší návštěvě slovenské části rodiny už jsem se ZDE zmiňovala...

Jelikož se bratránci činí, rozrostla se nám tam rodinka o 3 sviště. 
Dva klučiny - Kubíka a Andrejka a jednu princeznu Lucinku.

!!! Takže příležitost něco spíchnout !!!

Jako dárečky jsem jim vezla batůžky, svačiňáky, 
jednoho mazlíka na spaní a nějaké ty oblečky ;-)





Pro Kubíka batůžek a svačiňáky :-)

Svačiňáky už znáte.
Komu by článek o nich unikl, může si připomenout ZDE.



Pro Lucinku svačiňáky a králíčka 
(nestihla jsem králíčka vyfotit, tak tady jen ukázkové foto králíčků, 
které jsem šila pro jedny sestřičky,
a které Vám tu brzy představím :-)).

Lucince jsem vezla toho většího ušáka.

Ze zadní strany je příjemný coral fleec, 
takže jako mazlík na usínání ideální :-)




Pro Andrejka také svačiňáky a batůžek.




A Kubíkovi ještě nějaké to oblečení :-)







A pro Kubíkovu maminku ještě čelenky, 
aby s Kubíkem ladili :-)


Snad se dárečky líbily...


Vaše Lady Tattooch

7 komentářů:

  1. Je, to jsou super dárečky! Určitě radost udělaly. A minule jsem zapomněla napsat, že jezdíme pravidelně do KNM, tak to máme od sebe kousek;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné darčeky, ani neviem, čo sa mi páči viac... určite sa páčili a tešili sa z nich :-)
    Pekný večer, pá

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to nádherné. Já dostat takovou nádheru, tak se kochám pořád.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Můžete mi poradit, kde nakupujete takové krásné látky? Předem díky. Lenka M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám více obchůdku, kam chodím na látky. mezi má hlavní loviště patří Dům látek, De-park, Moje látky, Látky Miruš, ŠitíNití, Látkobraní a Bubulákovo :-))) Ale pozor, je to silně návykové :-)))

      Vymazat
  5. Dobrý den, máte tady někde uvedený návod na ty krásné baťůžky? Děkuji J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, na batůžky jsem návod nedávala... Snad někdy :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.