neděle 5. srpna 2018

Donovalkovo

Úplně akční to teď na blogu není, jsem si toho vědoma.
Léto běží nějak rychleji než jsem očekávala,
 navíc většina července pro mě dost pracovně náročná, 
takže prostě články nestíhám zpracovávat.

Naivně jsem si myslela, že když odpadne škol(k)a a všechny kroužky, 
bude času více, ale není tomu tak, proto ty blogerské resty,
za které se všem mým věrným omlouvám...

A teď už k dnešnímu tématu:
Přesně před týdnem jsme se vrátili z návštěvy Slovenska.

Už jsem tu jistě někdy zmiňovala, že jsem po mamce napůl Slovenka, 
takže do slovenské Žiliny pravidelně jezdím navštěvovat půlku svých kořenů.
A je to vždy báááájo ! 
Ještě jednou děkuji mé úžasné rodince za jejich péči a společnost!!!

Jako vždy jsme si naplno užili kavárničky, mě poměrně vzácný ruch velkého města, vychytaná dětská hřiště a parky, stravování převážně v restauracích, chlapy dokonce krásy Malé Fatry a my ženský zase nějaký ten shoping...

A i tradiční výletík mimo Žilinu proběhl.

Minule jsme na Slovensku navštívili KONTAKTNÍ ZOO,
letos jsme jeli prozkoumat 
Přidat popisek


Kdo sleduje Instagram, pár obrázků už viděl...

Čekaly nás obchůdky, policejní a hasičská stanice, dílna, hrad, benzínka, cukrárna, kadeřnictví, bar, pošta, farma s poníky, lamami, zakrsláky či morčaty, 
spletité křižovatky silnic a funkčních semaforů, 
po kterých můžete drandit na vypůjčených elektroautech, koloběžkách či odrážedlech atd. 

Vše ve zmenšené dětské formě!

Fotky jen z mobilu, takže žádné extra umění, ale pro dokumentaci myslím stačí :-)


























Děti tam byly jak v ráji!

Pokud se někdy budete vyskytovat na středním Slovensku 
a budete míjet Donovaly, určitě se tam také zastavte :-)

Bližší info ZDE a video s názornou prezentací městečka ZDE :-)

Navíc kousíček od Donovalkova najdete i pohádkovou vesničku


Více info o ní ZDE.


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

  1. Bývam kúsok od Žiliny, môžme zájsť niekedy na kávu ;-) Ale chcela som dať tip na ďalší výlet na budúce - Tricklandia, pod Tatrami v St.Smokovci. Určite sa bude páčiť! Jolana z yellowhouseideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, "skorožilinčanka" :-))) Moooc děkuji za super tip, to vypadá velice zajímavě!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.