středa 30. prosince 2015

Vánoce


Jaký jiný článek by měl být první "povánoční", než ten o Vánocích :-)
Tedy konkrétně o Štědrém dni.

U nás se držíme už pár let zajetého scénáře.
Na svátky přijede brácha s rodinou a Štědrý večer, včetně večere, trávíme všichni u našich rodičů.
Bydlíme v dvou generačním domě, takže pro nás to znamená jen seběhnout o patro dolů :-)
Tímto MOC děkuji mojí mamce, která vždycky tak perfektně připraví večeři!
A není to nic snadného!
Je nás totiž pořádná tlupa.
6 dospělých a 4 děti, celkem tedy 10 kousků.
Máme se co vejít ke stolu.
Ještě, že už nemáme v plánu se dále rozmnožovat, museli bychom koupit větší stůl :-)

Především přítomnost 4 dítek zaručuje, že jsou Vánoce vždy kouzelné.
3 z nich věří 100% na Ježíška, jedna už je teda na pochybách, ale i tak to "hraje" s námi :-)


Pro ty z Vás, kteří sledují můj Instagram nebo jsou mými přáteli na soukromém FCB, budou některé fotečky důvěrně známe, ale je tu i pár nových.

Outfit letošních Vánoc - šedožlutý ;-)

Jedna klasická stromečková

Hodujeme - řízky a klobásy. Na kapry mi moc nejsme.

Vyhlížení Ježíška.
Některým trochu docházela trpělivost ;-)

Všichni po hromadě a spoooousta dárečklů


Každý rok nás čekají i druhé Vánoce u druhé babičky (tchýně).
Takže další dávka dobrého jídla a další nálož dárečků!

Letos tam s námi slavila i prababička (85 let) a já mám velikou radost z fotky, kterou jsem pořídila.
Je to sice jen mobilem, takže žádná extra kvalita, ale VŠECHNY focené objekty se dívají do objektivu (což je především v případě našich dětí velká vzácnost), ale hlavně - kdo z Vás má fotku se svou prababičkou!
Já, asi tím, že už od mala nemám ani jednu babičku a dědu (natož ty pra...), tohle vnímám nějak intenzivněji.
No tahle fotka půjde i přes své nedostatky do rámečku!


Prababička s pravnoučátky

A co dárečky?
Myslím, že Ježíšek donesl téměř vše, o co byl žádán.

Pod stromečkem byla jak lítací víla, zmrzlinovač a plyšový Filla koník, tak spousta stavebnic, puzzlíků, auťáků a ani mikrofon nechyběl :-)

Největší radost u Barborky udělal ale jednoznačně tablet - to je dárek nad dárek!
Nejraději pečuje o POUáka (takové tamagotchi, které je potřeba krmit, léčit, umývat, dávat spát a hrát s ním hry), také má ráda různé omalovánky, puzzle, hledání rozdílu, nebo ráda "zapaří" Toma a Jerryho či Mášu a medvěda :-)
Musím to ale dost regulovat, protože se toho zatím nemůže nabažit a nejraději by ho vůbec nedávala z rukou.


Další velice očekávaným dárkem byl šicí stroj.
Musím říct, že zprovoznit ho, mi dalo víc práce, než zprovoznit ten můj "opravdovský".
Návod není moc podrobný.
Ale šíje a kupodivu šije docela dobře.
Jen se mu neustále vyvléká niť a Baru ještě není ve věku, kdy by jí zvládla sama navléknout.
Takže bez mé asistence to nejde.

Včera ale ušila dva pytlíčky (prý pro ní a pro Štěpu na zuby pro Zoubkovou vílu), tak z toho se moc radovala.
No jako seznámení se světem šití, to bude myslím dobré, hlavně až trošku povyroste.
Třeba jí to chytne jako mě - vůbec by mi to nevadilo :-)))



U Štěpika jednoznačně nejvíc zabodovalo auto s vozíkem.
Převáží teď kdeco kdekam :-)
Takový malý kurýr.


A garáže.
To byla sázka na jistotu.
Měla jsem odzkoušené u kamarádky, kde jsme byli na návštěvě a Štěpa tam garáže testoval, že u tohohle vydrží snad hodiny.
Neustále vkládání a vyndávání aut, je prostě nekonečná zábava!



Mě o letošních Vánocích nechybělo nic.

Rodina pohromadě, všichni zdraví ( u chlapů teda trochu rýmička, ale snad mi odpustí, že tu - narozdíl od nich - za nemoc nepovažuji :-))), jiskřičky v dětských očích, radost z dárků, spoooosta dobrého jídla, pohádky, klid a mír...

Za rok bych si to přála stejně, Ježíšku!


Vaše Lady Tattooch

2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.