sobota 29. listopadu 2014

Dopis Ježíškovi

Tak a je to! 
Jedna z nejdůležitějších předvánočních povinností je splněna!
Dopis Ježíškovi napsán a odeslán.
Teď už zbývá jen čekat.






Odložit na okno a doufat, že si ho Ježíšek přes noc vyzvedne. Ráno tam nebyl, tak to snad klaplo:-)




A co že se to v tom dopisu ukrývá?
Naše princezna má jasno:



  • šaty jako má princezna Sofie (růžové a fialové) - ta u nás teď hrozně frčí
  • dům pro víly - ty u nás taky hrozně frčí, máme jich spoustu, tak aby měly kde bydlet
  • ŽIVÉHO králíčka a domek pro něj - to kdybych se náááhodu při dvou dětech a vyrábění a prodeje doplňků nudila... Je mi totiž jasné, že krmení, čistění apod. je čistě na mě. No ale co bych pro její splněné přání a ty jiskřičky štěstí v jejích očích neudělala, že... Navíc, je to zvířátko a ty já ráda, takže mi to ani tak nevadí :-)
  • kočičku - tu NAŠTĚSTÍ jenom plyšovou :-)

A Štěpánek?

U toho jsou zatím "Vánoce" pojem neznámý. Něco jako kdybych se mu snažila vysvětlit že dneska je sobota, zítra bude neděle a včera byl pátek... No prostě den jako den :-) Takže i když už budou jeho druhé, tak stejně jako ty první, ho nechávají úúúplně v klidu... 

Jeho "dopis" jsem tedy vzala tak trochu do svých rukou :-)
  • on miluje (no není to asi velké překvapení) vše co hraje, bliká, svítí, dá se to nějak otáčet nebo vyklápět, je to barevné a hlučné. Většinu těchto požadavků splňují hračky od FisherPrice, takže ty pod stromečkem nemůžou chybět
  • motorka (odrážedlo) - po výslechu všech kamarádek jsme zvolily Enduro, tak snad to bude OK (u Barči jsme totiž zvolily špatně, na motorce jí to kvůli jejímu tvaru nešlo a taky do teď neumí pořádně na odrážedle)
  • dřevěný vláček - mám ráda dřevěné hračky, připadají mi takové nějaké "poctivé" :-)
  • no a nějaké to čtivo - v knížkách vydrží také docela dlouho listovat, tak snad bude mít radost


Ale nedělám si iluze, Je mi jasné, že ani jedna hračka z jeho seznamu, se nemůže rovnat dálkovému ovladači, mobilu, notebooku a mému diáři - tedy věcem, které miluje ( a bohužel i demoluje) nejvíc :-)

Vaše Lady Tattooch


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.