neděle 30. listopadu 2014

Adventní svícen

A je to tu - první adventní neděle! 
Dneska zapálíme první svíčku!

Jelikož se naše děti už měsíc úspěšně střídají v marodění, nedostala jsem se na pořádné nákupy vánoční dekorace - a to to tak miluji! Jenže je miluji víc, takže jsem s nimi zalezlá doma (ano už 4 týdny!!!) a snažím se je vykurýrovat...
Letošní adventní svícen je tedy takový hodně jednoduchý, splácaný z toho, co jsem doma objevila od loňska :-)
A jak jinak je modrý, jelikož ho mám v kuchyni a ta kraluje modrými doplňky :-)




Použila jsem:
  • dřevěnou podložku
  • skleněné svícny z Ikei (4ks/ 19,-)
  • adventní svíčky
  • kuličky, hvězdičky, badián











A první už hoří...




A ještě u nás hoří tento krasavec, ten ale není z mé dílny, pořídila jsem ho loni na Fleru.



Přeji Vám krásnou první adventní neděli!
A pozor ať neshoříte!!!

Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.