středa 19. listopadu 2014

A je to! Jsem BLOGERKA!

Založit blog - tak tahle myšlenka se klube v mojí hlavě už pěkně dlouho... V podstatě už asi od té doby, co jsem narazila na první blog, který jsem začala číst... Už ani nevím, který to byl... Tuším, že něco o módě.

No a dneska je to tady, v mých 31 letech přišla konečně řada i na mě.

Asi to tu bude ze začátku trochu pokulhávat v technické stránce. Jsem totiž jak Alenka v Říši Divů, resp. Alenka v Říši Podivuhodných IT technologií. Tohle nikdy nebyla moje parketa, běžné věci zvládám, ale tohle je pro mě prozatím o level výš, tak se tím prostě musím pomalu prokousat, zjistit co jak funguje, kam kliknout, jak co vložit, atd...

Objevovat se zde budou věci z mého života, tj. ze života dvojnásobné maminy. Věci z mého tvoření, a to jak z tvoření věcí jen tak pro radost, tak i z tvoření věcí, které mě momentálně živí, tedy originálních módních doplňků. A prostě všemožné věci z mojí hlavy.

Doufám, že si můj blog najde alespoň pár čtenářů. Těším se na Vaše komentáře!



Vaše novopečená blogerka 
Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.