středa 21. prosince 2016

Vetešnice


Nikdy jsem bazarům a vetešnictvím nevěnovala extra pozornost.
Až můj muž mě naučil do nich chodit a pozorně se rozhlížet...

U nás v městečku je jeden moc pěkný.
Najde se tam opravdu všechno.
Od starého nábytku, knih, elektroniky, 
přes hračky a  broušené sklo, 
až po gramofonové desky, truhly a nářadí...

Není to takový ten bazar plný kradených věcí.
Je to místo, které shromažďuje mnohdy až historické kousky.

Už jsem tam ulovila pár krásných bedýnek, kouzelné štokrle a nádherné broušené skleničky.


Mým posledním úlovkem je tato čajová souprava.
Už dlouho toužím po bílé konvičce.
Takže když jsem jí tam zahlédla, 
bylo jasné, že bez ní se domů nejde!

A že k sobě měla ještě pět hrníčku s podšálky, cukřenku a mlékovku, 
byl jen milý bonus!

Skvěle všichni zapadají do mé BÍLÉ KUCHYNĚ.






Ještě na mě čekala tato konvička.

Ta první je na litr čaje,
tato dokonce na litr a půl.

Takže když připravuji víkendovou ranní dávku čaje pro celou naší rodinku,
kterou usrkáváme celé dopoledne,
sahám po této.





Zajímavé je, 
že kdybych něco podobného dotáhla třeba z Ikei,
určitě bych se ze strany svého muže dočkala spousty rýpavých poznámek, 
že toho už máme tuny...

Tohle mi s nadšením  pomohl vybrat 
a ještě ochotně vše odnesl do auta :-))

No máme to vetešnictví v krvi prostě oba...
Co asi bude za "sběrače" z našich dětí, 
jestli tuhle úchylku podědí? :-))) 


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.