úterý 13. prosince 2016

Mlsání pro oči



Z těchhle dobrůtek tedy rozhodně nepřiberete, 
ale oči se namlsají dosytosti.

Aspoň moje mlsají...

Ani jsem neměla v plánu udělat takovouhle sladkou sbírku, 
ale člověk před Vánoci nakupuje nějak zběsileji než obvykle
a najednou koukám, že mám doma malý makronkový ráj...

A to jsem ty opravdové ještě ani nikdy neochutnala...

Ani se nechystám do nich pouštět, 
protože jsem slyšela, 
že upéct pěknou makronku, 
je kolikrát oříšek i pro profesionální kuchaře.
S mou těžkou neprofesionalitou, 
kterou v kuchyni vládnu, by to asi nedopadlo dobře...

Tak si se mnou pojďte nechat pohladit očka trochou pastelových odstínů.
A přidám i odkazy, 
kde všechny tyhle drobné radosti seženete, 
kdyby Vám makronky také tak učarovaly, jako mě :-)




Začalo to obalem na telefon.
Můj dosavadní mobil mám už dva roky a obalu se dočkal až teď.
Umíte si asi představit, 
čím si chuděra prošel v útrobách mé kabelky, když nebyl chráněný.
No teď se má jak v bavlnce :-)

Koupit můžete ZDE.
Samozřejmě musíte hledat podle typu svého telefonu.





Penálek je potřeba vždycky.
Aspoň já mám ten pocit.
Když už ne na tužky, 
tak na všelijaké nesmysly, jako jelení lůj, žvejkačky atd...

Koupit můžete ZDE.






Do takovýchto sešitů je úplná škoda psát.
Jedině snad něco strašně důležitého, 
co musí zůstat zachováno pro další generace :-)))

Koupit můžete ZDE.




No a tyhle minidózičky si s klidem můžete vystavit na talířek, 
když Vám má přijít návštěva, 
že máte jako čerstvě napečeno. 
Jsou opravdu věrohodné.
Jen to bude chtít pozvat někoho na dietě, aby nechtěl ochutnat :-))) 

Koupit můžete ZDE.





U mě, krom obalu na telefon, který je jen !MŮJ!, 
budou věci sloužit jako vánoční dárečky.

Bohužel je většina koupena v zahraničí, 
takže Vám už do Vánoc nestihnou přijít 
(pochlubila bych se dřív, ale dorazily mi také teprve teď)
ale Vánocemi přeci všechno nekončí!

Makronky jsou potřeba celoročně !


Vaše Lady Tattooch

5 komentářů:

  1. Rozkošné makarónky, super tipy, ďakujem, niečo z toho si zadovážim i ja :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherná sbírka. Makronky jsem už ochutnala a jsou výborné. Ale ještě jsem se neodvážila, abych udělala domácí. :D :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je někde budu muset splašit, abych ten zázrak, co všichni tak vychvalují, ochutnala :-)

      Vymazat
    2. Ochutnala som aj francúzske, ale že by som za nimi šalela, to nie. Niekedy ich musím ale vyskúšať upiecť i ja :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.