středa 7. prosince 2016

Pro Aničku...


Podzim byl plodný!

Tobík, které ho jsem obdarovávala minule (KLIK),
přišel na svět skoro stejně jako Anička,
kterou obdarovávám tentokrát.

Z mentolové jsem se přeorientovala na růžovou, 
zasedla ke stroji a jela...

Výsledkem je jedno hnízdečko, 
dečka, kosmetické taštičky,
košík, hračky
a samozřejmě klipsíky na dudlík.

Na konci článku opět šikovné odkazy na návody, jak co ušít ;-)











NÁVODY:

JAK NA HNÍZDEČKO

Hnízdo jsem šila poprvé a postupovala jsem podle TOHOTO videa, 
které je v češtině, 
je pěkně polopatistické a zvládne to s ním i začátečník.

Jediné, co jsem dělala jinak je, 
že jsem na výplň těch naducaných okrajů použila polštářovou výplň z Ikei, ne vatelín. 
Myslím, že se s tím lépe pracuje.
Vyšlo to přesně na dvě výplně.


JAK NA KOŠÍK

To už jsme tu zmiňovala několikrát.
Postupuji vždy podle TOHOTO fotonávodu.


JAK NA KOSMETICKÉ TAŠTIČKY

I o tom už jsme tu psala, ale dáme si to ještě jednou.
Šiji podle TOHOTO videa, u kterého vůbec nevadí, že je v angličtině, stačí se dívat.


JAK NA DEKU

Jak postupuji při šití deky, jsem Vám ukazovala v TOMTO článku.


JAK NA KLIPSÍK

Klipsík nešijte, ten si kupte u mě (KLIK) :-))))


A LÁTKY KOUPÍTE TADY.


Přeji Aničce do života hlavně zdraví a štěstí!

Ať má krásné dětství 
(jelikož její mamku s taťkou dobře znám, vím, že je o tohle dobře postaráno)
na kterém pak může postavit svůj krásný život!


Vaše Lady Tattooch

5 komentářů:

  1. Nádherná ružová výbavička, to bude mať maminka Aničky radosť :-)
    Krása, obdivujem Tvoje šitie, to ja som len amatér...
    Milujem ružovú, snáď aj ja raz budem mať svoju malú princeznú :-)))a bude mať ružové vecičky.
    Páá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky jen amatér, ale nadšený :-)Princezničku Ti moc přeji!

      Vymazat
  2. Krásné a hezky sladěné barvy!...v jednoduchosti je krása:)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásná sada, jen bych nedávala knoflíky místo očí, je to nebezpečné pro děťátko.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.