neděle 3. července 2016

Vytuněné klobouky


To bych snad ani nebyla já, kdybych mezi balení věcí na dovolenou a mazání svačiny na cestu nevměstnala nějaké to tvoření.

Pořídila jsem nám s Baru klobouky.
Jen takové obyč s jednobarevnou stuhou, od Vietnamců, takže za hubičku.

Když jsem je ale včera před odjezdem držela v ruce, nějak se mi nepozdávaly.
Takže jsem probudila své kreativní já a začala rychle tunit.









A tady můj kousek:





Takže jsme teď s Baru holky námořnický :-)
Byla to rychlovka.
V podstatě jen troch řádění s tavnou pistolí.

Ani Štěpa nezůstává pozadu.
Ten má teda verzi z Tesca, která nepodlehla mému zásahu :-)




Holt "mají pod čepicí" ty moji Tattoochátka :-)



PS: aktuální info z dovolené - Štěpa měl celou noc horečky :-(

Byl to takový maraton od Panadolu k Nurofenu a čtyřhodinové intervaly, které se mezi léky musí dodržet nám byly málé...
I přes veškerou snahu jsme tedy asi přenosu bacilů z Barči na něj nezabránili.
No uvidíme, jak se bude dál situace vyvíjet...


Vaše Lady Tattooch

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.